Announcement

Collapse
No announcement yet.

musikk/sanger for å teste hvor pent/rent elementene i bilen spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • musikk/sanger for å teste hvor pent/rent elementene i bilen spiller

    som nevnt i tittelen , er det noen som vet om noe musikk/sanger som "krevende" for elementene, ren å pen lyd musikk for å si det sånn :P hehe
    Team Din Bilstereo
    Steffen Bråten
    www.din-bilstereo.no
    Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

  • #2
    Michael Jackson (History albumet er det vel) er en bra referanse mange bruker. Album som er påkostet lydmessig det...
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      Du får si i fra braaten, kan høre litt neste gang du er innom verkstedet

      Har diverse med piano f.eks. Dire Straits er morsomt, Michael Jackson er nevnt... Fourplay er ei gruppe som har gode innstpillinger på platene sine. Mezzoforte kan jeg og nevne.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Jeg har en plate fra Bowers & Wilkins kalt Audiophile Recordings som jeg pleier bruke. Ellers har jeg Michael Bublé, Dire Straits, Genesis og mange andre med mye instrumental musikk.
        Marius

        Comment


        • #5


          det skal jeg vett tony takk for titten i går forresten ble innspirert for å si det sånn , takk skal dere ha gutta noen som har hørt om yello?? hørt det er ganske gromt , men vet ikke navn på noen a albumene hans :S ? noen som vet no om det ?
          Team Din Bilstereo
          Steffen Bråten
          www.din-bilstereo.no
          Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

          Comment


          • #6
            Yello - (Essintial albumet) er mye brukt i "gamle dager"
            Absolutt å anbefale det også.
            Søk på cdon.com etter Yello så får du opp flere album til kun 79,- kr.
            Reinhardt

            Comment


            • #7


              konge ja hva er det som blir brukt nå for tida a gutta
              Team Din Bilstereo
              Steffen Bråten
              www.din-bilstereo.no
              Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

              Comment


              • #8
                Jeg bruker forsatt yello (må nesten innrømme det hehe), Michael Jackson og Madonna som referanser... Dette er bra innspillinger.. og plater jeg kjenner godt. Det er gjerne de platene du kjenner best selv som er de beste (om de er av bra kvalitet), for da har du en viss peiling på hvordan det skal låte - og hvordan det IKKE skal låte (utifra hva du har hørt på av anlegg fra før).
                Skal jeg dra til med litt bass... kommer jeg ikke utenom Laserdance - Ambiente albumet (ble mye brukt på Hifi-klubben ved test av Cerwin Vega).
                Reinhardt

                Comment


                • #9
                  Infected Mushroom må ikke glemmes, synes jeg
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vwboy View Post
                    Yello - (Essintial albumet) er mye brukt i "gamle dager"
                    Absolutt å anbefale det også.
                    Søk på cdon.com etter Yello så får du opp flere album til kun 79,- kr.
                    Yello - Baby, er den av de gamle som har best lyd synes jeg, litt lav innspilling, men knall lyd - bedre lyd på den enn på Essential.

                    Infected Mushroom er gøy å dra på litt med! Knall lyd, ikke noe å justere etter, men pokker så gøy! Veldig ren lyd med masse dynamikk - kan spille flaut høyt med den musikken!

                    D'Sound har også mye leken lyd og meget bra musikere! Den første cd'en (Spice of life) er den med best og mest naturlig innspilling.
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #11


                      kongebra gutta fortsett å komme med forslag
                      Team Din Bilstereo
                      Steffen Bråten
                      www.din-bilstereo.no
                      Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

                      Comment


                      • #12
                        (yello - the race) er veldig bra å lytte med
                        og (eagles - hotel california) fra hell freezes over albumet
                        Last edited by golf22; 08-03-2008, 18:58.

                        Comment


                        • #13
                          Jeg fikk tak i soundtracket til filmen Juno, genialt til å lytte til vokal i allefall
                          Roar Sørlie
                          Tlf 90127075
                          Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                          Comment


                          • #14
                            hørt flere nevne michael bolton... men aner ikke jeg - ikke min type musikk :P
                            Reinhardt

                            Comment


                            • #15
                              Roger Waters - Amused to Death plata er verdt å teste!
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment

                              Working...
                              X