Announcement

Collapse
No announcement yet.

Demping av bagasjerom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demping av bagasjerom

    Har nettopp dempet dørene mine skikkelig med et lag Vibroplast og et lag Splen, og det blei mye bedre enn jeg hadde forventa. Så jeg kan jo ikke gi meg med det. Nå er det bagasjerommet sin tur.

    Har planer om å ta hele bagasjerommet frem til baksetet, og hjulhusa i i denne omgang. Ender nok med at hele bilen er dempet til slutt tenker jeg. Men en ting av gangen. Hva er best å bruke der med tanke på veistøy/hjulstøy ? Har ikke råd til å fortsette å legge to lag med dempematter.

  • #2
    Jeg har gjort det samme som deg å dempet dører med splen og vibroplast, men bare vibroplast i taket og bakdørene. I bagagerommet har jeg dempet med bare vibroplast matter, og det hadde vell ikke skada med et lag til vil jeg tro, karnsje et lag til med vizomat oppå vibroplasten. Det sies at 2 forksjellige dempemattetyper er bedre enn 2 lag av samme dempematter. Eller du kan legge f.eks 3 forskjellige Alt etter ønsket og økonomien til hver enkelt person..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Hvor mange kvm går det til hele bagasjerommet? Det er en BMW E36.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Ronny M View Post
        Hvor mange kvm går det til hele bagasjerommet? Det er en BMW E36.
        Originally posted by Ronny M View Post

        Har planer om å ta hele bagasjerommet frem til baksetet, og hjulhusa i i denne omgang. Ender nok med at hele bilen er dempet til slutt tenker jeg.
        kjøp en bulk pakke med en gang du
        96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
        Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
        tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

        Comment

        Working...
        X