Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mad Silence

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mad Silence

    Byttet en sub mot 2 av hans, trivelig og grei kar,vi holder fortsatt kontakten
    Byttet foregikk seg slikt at jeg bare sendte subben min til han, samtidig som han sendte sine til meg..
    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 01:24.
    sigpic

  • #2
    Mad Silence er en GOD bytter

    Har byttet til meg en MTX 9500 av han i bytte mot Pioneer 9800BT, min.

    Pakken ble sendt fort og motatt fort, og han holder GOD kontakt.
    Subben er som beskrevet, og jeg gleder meg til å teste den snart.

    Anbefaler å bytte/kjøpe av han når han selger/bytter ting
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Madsilence- Dårlig selger

      Kjøpte en PIONEER DEH-P88RS av Madsilence, fikk spilleren men jeg fikk ikke "pynte rammen" som skal gå rundt spilleren. Han har lovt og skaffe den i flere måneder, men har nå sluttet å svare viss jeg spør hvor den blir av..

      Comment


      • #4
        henger meg på her bytta to soundstream reference R1 av han mot min XXX12.

        byttet gikk raskt og grejt, anbefales
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by mortenh View Post
          Kjøpte en PIONEER DEH-P88RS av Madsilence, fikk spilleren men jeg fikk ikke "pynte rammen" som skal gå rundt spilleren. Han har lovt og skaffe den i flere måneder, men har nå sluttet å svare viss jeg spør hvor den blir av..
          Svarer han viss du ikke spør hvor den er da?
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #6
            Hehe,kanskje det ja Jeg tror bilradiospesialisten kan skaffe deg en slik ramme,om du tar kontakt med de.Om det ikke har ordnet seg nå da.Er jo en stund siden denne tråden ble lagt ut.

            Comment


            • #7
              Siden tråden er så gammel så vil jeg tro dette har løst seg??

              Alle som selger Pioneer kan skaffe deg en slik.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Gjelder det også for alle spillere? Har en avic x1bt og mangler den der rammen.Kan den skaffes?

                Comment


                • #9
                  ja, det kan den
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Okei,kjekt Sendte deg en pm angående en slik ramme jeg,installbay! Sorry offtopic!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mortenh View Post
                      Kjøpte en PIONEER DEH-P88RS av Madsilence, fikk spilleren men jeg fikk ikke "pynte rammen" som skal gå rundt spilleren. Han har lovt og skaffe den i flere måneder, men har nå sluttet å svare viss jeg spør hvor den blir av..
                      Pynteramme koster 330,- uansett spiller fra Pioneer
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by InstallBay View Post
                        Pynteramme koster 330,- uansett spiller fra Pioneer
                        Hei;D

                        jeg har vært på utkikk etter pynteramme lenge til min spiller.(deh-9800bt)
                        Fant ikke noe på deres hjemmeside. er det noe som må spesialbestilles?
                        Last edited by lyd; 24-11-2008, 18:55.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by lyd View Post
                          Hei;D

                          jeg har vært på utkikk etter pynteramme lenge til min spiller.(deh-9800bt)
                          Fant ikke noe på deres hjemmeside. er det noe som må spesialbestilles?
                          Ja, vi må bestille disse. tonsberg@installbay.no eller hamar@installbay.no ordner en ramme til deg.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by InstallBay View Post
                            Ja, vi må bestille disse. tonsberg@installbay.no eller hamar@installbay.no ordner en ramme til deg.

                            Tusen takk

                            Comment


                            • #15
                              Mad Silence - Veldig seriøs og god Selger

                              Har kjøpt litt kabler,et komponent sett og en forsterker av denne karen alt har gått etter avtale og sending osv har gått veldig hurtig. Komponent sette var vi litt uheldig med. For der var det posten sin feil at det ene elementet hadde fått seg et smell sånn at der var spolen blitt trykket skjeivt ned sånn at spolen kommer ani magnet og lagde smålig ulyder, men her ordnet han opp etter seg uansett om det var posten sin feil og ga meg penger tilbake uten problemer Så det var veldig positivt Har også hatt en del prat via sms med han og han har gitt meg et par gode råd om litt div kjøp og salg og hva som er å anbefale Så er meget fornøyd. Så har bare en ting å si og det er at Mad Silence er til å anbelfale på det ytterste

                              Comment

                              Working...
                              X