Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA SQ: Gatebil, Våler - 23-25. mai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA SQ: Gatebil, Våler - 23-25. mai

    Årets tredje EMMA-konkurranse nærmer seg, og vil avholdes sammen med Gatebil på Vålerbanen fra 23-25. mai. Vi har delt opp dagene som følger:

    Fredag 23. mai: EMMA Entry
    Lørdag 24. mai: EMMA SQ
    Søndag 25. mai: EMMA Entry

    Vi ber om at alle som har planer om å delta en av dagene melder seg på så raskt som overhodet mulig via våre nettsider. På grunn av størrelsen på arrangementet er det viktigere enn noensinne å få inn påmeldingene tidlig, slik at vi får en følelse av hvor mange deltakere som stiller.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    MEGET VIKTIG INFO vedr Gatebil på Vålerbanen:

    De som ønsker å delta i SQ-konkurranser under Gatebil på Vålerbanen (arrangeres lørdagen) MÅ melde seg på til oss via www.emmaweb.no SENEST førstkommende onsdag.

    EMMA spanderer gratis inngang på alle konkurrerende, men dette forutsetter forhåndspåmelding, altså senest innen onsdag. Dette gjelder kun de som skal stille i Sound Quality på lørdagen, og altså ikke Emma Entry-deltakere fredag eller søndag.

    Alle som har meldt seg på innen fristen vil få utdelt inngangsbillett ved henvendelse til oss rett utenfor inngangsporten mellom 09.00-09.30 lørdag. Passene deles ut via vår svarte VW Touran, reg.nr. VT15204 og med EMMA-logo på panseret.

    Dette betyr altså at dagspass lørdag er gratis for alle konkurrerende. For de som eventuelt ønsker helgepass, ta kontakt med pamelding@emmaweb.no, så ordnes dette via oss. Pris for helgepass er 550 kroner.

    MERK: Konkurrerende som melder seg på, men ikke møter opp, vil bli fakturert kr. 500.- for manglende oppmøte.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

    Comment


    • #3
      påmeldt
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        påmeldt
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          påmeldt
          Andreas Henriksen
          Citroën C4 2006
          Pioneer ODR, Mcintosh og B2

          Comment


          • #6
            Påmeldt for lenge siden
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              påmeldt etter litt ball.. hehe
              sound.vision.soul

              Type R

              Comment


              • #8
                jeg lurer på å være med i entry på søndagen da jeg overhodet ikke har mulighet til å være der hverken fredag eller lørdag. Men det jeg lurer på er om det er flere påmeldte el er jeg i tilfelle eneste da? så forrige helg var det vel bare 3 biler med på konkuransen der.....
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment


                • #9
                  går det ann å få vite hvem som er i hvilke klasser og hvem som skal delta på de forskjellige kokurranse dagene?

                  Comment


                  • #10
                    Når vi ikke vet hvor mange og hvem som kommer ennå, er det litt vanskelig å svare på disse spørsmålene før nærmere onsdagen...
                    I Entry er det vannskelig å spå da det som oftest kommer mye biler som da allerede er der, og kanskje da heller ikke er så mye her på forumet...
                    Anders Ingebretsen
                    anders@emmaweb.no

                    Comment


                    • #11
                      Noen påmeldinger har dere, de kan vel legges ut? Da vet vi at påmeldingen er registrert.
                      Andreas Henriksen
                      Citroën C4 2006
                      Pioneer ODR, Mcintosh og B2

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by biffen071278 View Post
                        jeg lurer på å være med i entry på søndagen da jeg overhodet ikke har mulighet til å være der hverken fredag eller lørdag. Men det jeg lurer på er om det er flere påmeldte el er jeg i tilfelle eneste da? så forrige helg var det vel bare 3 biler med på konkuransen der.....
                        Som Anders forsåvidt nevnte er Entry primært for de som ikke har konkurrert tidligere, og knapt kjenner til EMMA fra før. Derfor regner vi med at de aller fleste deltakerne her er Gatebil-gjester som tilfeldigvis slenger innom, og her er det derfor ikke nødvendig med forhåndspåmelding. Av samme grunn kan vi heller ikke si noe om antall deltakere her - da det er helt åpent.

                        Lørdagen blir det derimot bedømming i alle øvrige klasser, og her spanderer Emma også inngangsbilletten - derfor er det spesielt viktig med forhåndspåmeldinger. Listen over påmeldte publiseres førstkommende onsdag etter at fristen har gått ut.
                        Espen Skogen
                        espen@emmaweb.no
                        ---
                        Webmaster for www.emmaweb.no.

                        Comment


                        • #13
                          ok. men er fortsatt de samme 500kr for å være med i entry? hadde planer om å være med mer seriøst å men greit å få en liten bedømmning så langt hvis det er ting som må rettes på...
                          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                          Comment


                          • #14
                            Foreslår at du starter i Experienced hvis du vil ha litt mer "valuta for pengene". Da får du en litt mer grundig gjennomgang en det du ville fått i entry.
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

                            Comment


                            • #15
                              jeg vet å det er planen. bare at jeg ikke har sjans til å komme på lørdag. men ser ut nå som jeg tar turen til kragerø når det er LIB turen å stiller i entry der for så å være med i experienced på lista
                              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                              Comment

                              Working...
                              X