Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppsett...vil dette funke??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppsett...vil dette funke??

    Er det noen som har trua på dette oppsette?


    Focal
    Mosconi
    Pioneer

  • #2
    Et ord! KNALL!!!
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Bøijnis View Post
      Er det noen som har trua på dette oppsette?

      Nja.......................








      Erru vill, det der må bli bra, sett i gang!!!!

      Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

      Comment


      • #4
        Da er det bare å begynne å spare
        Focal
        Mosconi
        Pioneer

        Comment


        • #5
          Er det ikke et bilde av den katten som drar'n av her?

          Comment


          • #6
            tenker du på bilen eller?
            Focal
            Mosconi
            Pioneer

            Comment


            • #7
              jeg hadde kjøpt hx subber,og lagt pengene på dyrere komponenter i frontsystemet.
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • #8
                MILLE serien fremme?
                Focal
                Mosconi
                Pioneer

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bøijnis View Post
                  MILLE serien fremme?

                  fks det ja,men det kommer jo helt an på vilken bil det skal monteres i osv.
                  men har du stort budsjett,så bruker du selfølgelig mille subbene i tilegg.
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #10
                    Hva med å bytte ut Midtbassn med mille serien eller noe av AD sine midt basser? hva trur du om det?
                    Focal
                    Mosconi
                    Pioneer

                    Comment


                    • #11
                      HV200 er pervo Dessverre har de ingen andre 20cm midbasselementer, da må du ned i 16cm, da kan du bruke HV165L, ML165 eller ML1600. Jeg ville nok byttet ut HP2 med HP1D til subbass og fra HT25 til SPACE1 diskant, ellers ser oppsettet veldig bra ut.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        vil på det sterkeste anbefale midbasser i HV serien,har meget god erfaring med HV 165,det popper bra.
                        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by InstallBay View Post
                          HV200 er pervo Dessverre har de ingen andre 20cm midbasselementer, da må du ned i 16cm, da kan du bruke HV165L, ML165 eller ML1600. Jeg ville nok byttet ut HP2 med HP1D til subbass og fra HT25 til SPACE1 diskant, ellers ser oppsettet veldig bra ut.
                          Hehe jeg bytter gjerne forsterker..viss du har et bra tilbud til meg
                          Last edited by Bilstereosenteret.no; 30-04-2007, 01:12.
                          Focal
                          Mosconi
                          Pioneer

                          Comment


                          • #14
                            I et oppsett som dette er det vel ikke det mellomlegget som river i lommeboka vil jeg tro Men du får ta kontakt med en av våre forhandlere for et tilbud når forsterkerene kommer, forhåpentligvis i juli
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #15
                              jeg tar kontakt er skikkeli gira på å bygge et skikkeli annlegg
                              Focal
                              Mosconi
                              Pioneer

                              Comment

                              Working...
                              X