Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA-konk ved svenskegrensa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA-konk ved svenskegrensa?

    Hørte noen rykter om en EMMA-konk ved grensa.. Noen andre som har hørt noe mer? Er ikke så stiv i svensk-geografi, men her ligger terminlista til emmanet.se

    http://dotube.se/emmanet/index.php?o...ist&Itemid=121

    Kunne jo vært interessant ut over sommeren.. Fått litt svenskeferie i samme slengen
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

  • #2
    Jepp! Her var det engasjement og entusiasme hos folket gitt. Nei dra meg baklengs..

    Vel jeg kan'kke dra aleine for jeg forstår ikke et kvidder av hva dem sier. Så inntil noen er tøffe nok til å ta en tur over så får jeg la det være. Vare bare for å lodde litt stemning her da
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • #3
      Originally posted by thomasekeli View Post
      Jepp! Her var det engasjement og entusiasme hos folket gitt. Nei dra meg baklengs..

      Vel jeg kan'kke dra aleine for jeg forstår ikke et kvidder av hva dem sier. Så inntil noen er tøffe nok til å ta en tur over så får jeg la det være. Vare bare for å lodde litt stemning her da
      Den 26 juli er den konkurransen svenskene vil at vi skal komme, ihvertfall. Östhammar ligger ikke nære norge, men pytt.. Stockholm er ikke verst det eller.
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment


      • #4
        Aha.. Spennende. Vi får se da.. Hvis det er noen som skal bort over.. Skal du Ketil?
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Originally posted by thomasekeli View Post
          Aha.. Spennende. Vi får se da.. Hvis det er noen som skal bort over.. Skal du Ketil?
          Lurer på det ja.. Jonny B og Tufte tenker på det de også.. Kanskje flere også?
          Lager en tråd, for denne nå jeg..
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment


          • #6
            Jeg snuser og på det egentlig. Dra i kolonne over grensa
            Mvh Tony Bardalen
            [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

            Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

            Comment


            • #7
              Originally posted by AudioCore View Post
              Jeg snuser og på det egentlig. Dra i kolonne over grensa
              Javipst.. Banke svenskene på hjemmebane..
              Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
              Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
              post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

              Comment


              • #8
                Klart ni ska komma över till Sverige!

                Tävlingen i Östhammar i slutet på Juli kommer att bli en riktigt bra tävling där samtliga klasser kommer finnas.

                mvh Jens (tävlar i Master unl. + Emma Racing)

                Comment

                Working...
                X