Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp! Trenger montering i Bergen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp! Trenger montering i Bergen!

    Hei!

    Er i ferd med å kjøpe mitt første skikkelige anlegg, men jeg har ikke peiling på hvordan det skal monteres.

    Kan noen av dere guruer anbefale hyggelige og kvalitetsbevisste monteringsfirmaer i Bergen og omegn?

    Dersom det ikke finnes noen får jeg vel reise over fjellet...
    Mvh,

    Gunnar

  • #2
    Jeg anbefaler deg å ta en telefon til InstallBay Hamar AS, hvis ikke BRS i Bergen kan hjelpe deg.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Helt enig, ring Installbay, mer hjelpsomme og flinke folk skal du lete lenge etter ; )
      Kan anbefale de ; )

      Comment


      • #4
        bilradiospesialisten utfører montering

        www.bilradiospesialisten.no

        Ligger på paradis nedenfor nesttun

        Comment


        • #5
          spørs hva du skal ha gjort. hadde ikke giddet å reise helt til hamar for å montere en spiller og noe høytalere. men en større instalasjon med en del custom arbeid er nok hamar og anbefale ja. et par av bilene til de gutta hos bilradiospes er jo ganske fin så noen der inne må jo ha litt peiling. men hvis det du skal ha gjortr ikke er så heftig bare en rein instalasjon med noen høytalere forsterker sub spiller. så kan jeg og være behjelpelig etter 7aug. men det e vell litt lenge til.. bor i bergen jeg og, og elsker å bygge.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mx_power View Post
            spørs hva du skal ha gjort. hadde ikke giddet å reise helt til hamar for å montere en spiller og noe høytalere. men en større instalasjon med en del custom arbeid er nok hamar og anbefale ja. et par av bilene til de gutta hos bilradiospes er jo ganske fin så noen der inne må jo ha litt peiling. men hvis det du skal ha gjortr ikke er så heftig bare en rein instalasjon med noen høytalere forsterker sub spiller. så kan jeg og være behjelpelig etter 7aug. men det e vell litt lenge til.. bor i bergen jeg og, og elsker å bygge.
            Takker for tilbudet!

            Nå har jeg fått installert anlegget hos BRS,men de har bare lagt opp en stereokabel fra spilleren til 4-kanaleren.Jeg ville jo i utgangspunktet kjøre 88RS-en i NW-modus,så hvorfor de gjorde det slik vet jeg ikke...

            Har du tid og lyst etter sommereren en gang så tar jeg gjerne imot hjelp til å legge opp den ekstra kabelen. Det eneste som jeg tror blir litt omstendelig er at setene må ut for å få plassert kabelen under gulvtrekket. Da hadde det jo passet fint å få dempet gulvet også.
            Det må også ordnes noe med høyttalerkablene siden jeg nå bruker de passive delefiltrene som fulgte med frontsettet.
            Mvh,

            Gunnar

            Comment

            Working...
            X