Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger jeg vifter til forsterkerene mine?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger jeg vifter til forsterkerene mine?

    driver å gjør om litt baki puggen min og har funnet ut at forsterkerene skal skjules. har før ligget synlige men skal nå ned i gulvet.



    det jeg lurer på er om forsterkerene vil kunne gå varme nedi der? åpningen som sees der vil bli dekket av baksetet, så det vil kun bli en liten åpning til luft den veien. ca to cm fra kanten på ramma der, til setet. på andre siden vil det bli liten åpning også!

    kan vifter være tingen kanskje?
    noen tips til plassering?

    mvh
    Marius
    96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
    Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
    tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

  • #2
    to 80mm vifter er tingen, en som suger luft i ene enden og en som låser det ut igjen i andre enden, f.eks.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      problemet er jo litt at jeg er redd de vil få lite luft å suge hvis dere forstår?

      siden det er begrenset med luft å ta av, så vil vel den også bli varm, eller?
      96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
      Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
      tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

      Comment


      • #4
        Balansert utlufting som de kaller det i hus bygge verden og sikkert andre steder tror jeg også er det beste. Da blåser den ene vifta inn luft og den andre suger ut men det er vel en fordel at disse viftene kan ta av lufta i bil coupen kan jeg se for meg i.o.m at det der er masse luft

        Comment


        • #5
          Du får legge vifta en annen plass, bare bruke en sånn gammel luftfilter-forvarmingsslange, den er fleksibel og myk. Bare å forme den til å passe inn i den lille åpningen som er ved forsterker-racket og legge andre enden en annen plass der det er litt mer åpent. Bare et forslag
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Originally posted by InstallBay View Post
            Du får legge vifta en annen plass, bare bruke en sånn gammel luftfilter-forvarmingsslange, den er fleksibel og myk. Bare å forme den til å passe inn i den lille åpningen som er ved forsterker-racket og legge andre enden en annen plass der det er litt mer åpent. Bare et forslag
            genialt
            96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
            Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
            tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

            Comment

            Working...
            X