Announcement

Collapse
No announcement yet.

Neon erfaringer med Sinfoni?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Neon erfaringer med Sinfoni?

    Som tittelen sier

    Kraftfulle forsterkere?

  • #2
    er vel morel.no som har det? vet han hadde iallefall. foruten att de ser sære ut,så vet jeg veldig lite om det merke.....ta en titt på hertz ampene,de ser jaggu grom ut
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #3
      Sære? Vel... sett verre. Typon på forumet her har Sinfoni i bilen sin, samt han har bestillt noen til.
      Hør med ham. Er vist vannvittig strøm sterke samt utrolig god SQ

      Comment


      • #4
        ikke sær kanskje,men litt spesiel....hvit med gull kanter.
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #5
          De er IKKE hvite, som jeg og trodde først ut i fra bildene

          Dette er gode forsterkere som har mye krutt, samt meget god lydkvalitet.

          finishen er Børstet aluminium med gullkanter. Går du for "Edition Shadow" så får du samme børstet finish bare i sort! Og med sølvkanter... rimelig sexy
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            okay,jeg gir meg.
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              Fido og meg har klådd litt på Shadow Edition og den er lekker, ingen tvil om det
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                I Bærum går en TSW med en Shadow Edition i bagasjerommet, bileieren har MarkLevinson som referanse i huset... så de er meget gode men desverre de "fleste" ser på utsende, størrelse og watt... ellers er de "ekte håndbygd" i Italia.
                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                Comment


                • #9
                  Originally posted by matador View Post
                  I Bærum går en TSW med en Shadow Edition i bagasjerommet, bileieren har MarkLevinson som referanse i huset... så de er meget gode men desverre de "fleste" ser på utsende, størrelse og watt... ellers er de "ekte håndbygd" i Italia.
                  Men er det verdt å betale for at de er håndbygd? For prisene er jo høye noe som jeg regner med gjenspeiler seg i kvalitet selvsagt, men det blir fort veldig dyrt viss man skal kjøre aktiv 3-veis front pluss sub.
                  Alpine
                  Audison
                  Hertz
                  Soundstream

                  Comment


                  • #10
                    Folk kan få en demo i bilen min når den er klar... 4 stk Sinfoni skal inn
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #11
                      kvaliteten på "håndbygd" er større -enkelt og greit- derfor høypresisjons og avansert elektronikk monteres for hånd ...olje industri, medisin, romfart, militar, osv bruker "håndbygd" elektronikk... Det finnes også forkjellige typer klasser innen kvalitet av produsert elektronikk. Tror det er blitt nevnt før i pressen: lille "Horten" levere elektronikk til Kina... Simrad bruker den type elektronikk og... men nok OT...
                      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                      Comment

                      Working...
                      X