Announcement

Collapse
No announcement yet.

Custom 3x12" subkasse til VW Turan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Custom 3x12" subkasse til VW Turan

    Her er noen bilder av en custom subkasse jeg har bygget til en VW Turan!
    Løftehåndtak og Speakonkontakt på siden så den enkelt kan tas ut og inn.
    Kasse i 22mm MDF med tre lukkede kamre på 22liter, trekt i mørkegrått teppe.
    Frontplate trekt med grå vinyl, grill trekt med sort høyttalerfrontstoff.



    Uten deksel..



    Bakside..



    Front..



    Beklager noe dårli bildekvalitet!
    Last edited by Micratech; 12-06-2008, 23:47.
    Mvh
    Are
    1994 Nissan Micra Super S
    Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

  • #2
    Den der var ikke dum nei.
    Speakon-kontakter tror jeg at jeg hadde på "alle" subkassene mine på 90-tallet hehe, ganske kjekt egentlig.
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      Var pen kasse det der. har du laget noe måte får og feste den?? sliter litt med og komme på en god løsning til min kasse, og vil helst ha den festet snart. hehe
      Vw Golf 3.
      Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
      Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

      Comment


      • #4
        Originally posted by ^PonDus^ View Post
        Var pen kasse det der. har du laget noe måte får og feste den?? sliter litt med og komme på en god løsning til min kasse, og vil helst ha den festet snart. hehe
        Hei,
        takk for det!

        Det kommer litt an på hva slags Turan du har..dette er til en Turan varebil.
        Varebilen har en bunnplate i behandlet finer som man kan skru fast et par vinkler som holder kassen påplass. Selve kassen blir da ikke skrudd til vinklene, men blir presset mot "Seteryggen". Vinklen blir da skrudd fast til et flattjern som har fått to stykk bolter sveiset fast. Flattjerna er da ment å ha under bunnplaten på hver ytterkant av kassa med di to boltene gjennom og opp til overflaten. Kassen settes påplass, vinklene monteres og presses mot kassen, to vingemuttere per vinkel skrues til.

        Litt innvikkla forklaring, og ikke den peneste løsningen men fungerer fint når man er avhengig av å plukke ut kassa annenhver dag..
        Mvh
        Are
        1994 Nissan Micra Super S
        Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

        Comment

        Working...
        X