Announcement

Collapse
No announcement yet.

RF tilbud til en rimelig penge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RF tilbud til en rimelig penge?

    Hei. Ser de har tilbud på RF PUNCH subwoofer P212S4 i en annonse fra bilradiospesialisten i adressa idag. Nedsatt fra 1495 til 790 kr.

    Syns dere det er et bra tilbud eller fins det noe bedre for den prisen? Er ikke ute etter voldsomt dunk, bare bra lyd til en rimelig penge.

    En annen ting jeg lurer på om noen vet, er om dette er et tilbud eller et luretilbud der de egentlig bare har senket prisene?

    Takker for svar

  • #2
    Er jo ikke dyrt i det hele tatt da. Koster 1120,- ink frakt på megabillig.no feks.
    De skal spille rimelig bra og. Har selv 2stk P210S4, å de spiller over all forventning.
    MY99 Impreza GT
    Magnat,Kenwood

    Comment


    • #3
      Hjelp ang. valg av subwoofer

      Takker for svar!

      Jeg fant nettop ut at samme forretning selger denne med 40% avslag:

      http://www.bilradiospesialisten.no/p...er.php?id=1614

      Noen som har god erfaring med JBL? Og hva er best av en slik subwoofer og to RF Punchere (nevnt ovenfor)?

      Vil jo tro det kan ha noen praktiske fordeler å ha en god subwoofer kontra to litt dårligere mtp bagasjeplass, for oss som er avhenging av det.

      Er litt ny på stereofronten.. Takker for svar!
      Last edited by AndreasK; 03-05-2007, 23:27.

      Comment


      • #4
        Jeg ville nok gått for den JBL bassen. Til 1990,- er den ganske ok prisa, for den er overhode ikke verdt 3295,- som de har som veil.pris. Hvis du ikke ønsker å legge så mye i det så har vi tilbud på noen Fusion modeller, også vet jeg EngenAudio.com har mye fint på lager, til svært lave priser
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Den JBL bassen har vært nedsatt hvertfall de siste 6månedene:P

          Comment


          • #6
            så en film av en sånn jbl bare 10 tommern.. bak luka bevegde seg endel
            den rockforden er rimelig bra den.. men jeg hadde nok godt for jbl'en vis det var en av de du skulle hatt...

            har selv DD 1012(spiller knallbra!) men vet ikke om den kan måle seg med den JBL'en?.. DD 1512 har jo også kommet. den koster 2190kr.. kanskje den er hakke vassere enn jbl'en!?..

            mvh Thomas..
            SoundMagus, Arizona Eagle, Magnat, DD!!

            Comment

            Working...
            X