Vis full versjon : Se her! Missforstått underforum!
Denne delen av forumet "Tester og Anbefalinger" skal kun være en samling med reviews og anbefalinger av produkter man har prøvd og har erfaring med. Dette er for å fortelle sin mening og produkter og for at andre skal få inntrykk av hvordan de er, og for at det skal bli lettere å velge ting uten å ha prøvd dem selv.
Hvis man skal spørre om produkter er det bedre å bruke bare "Bilstereo"-delen av forumet, for å gjøre forumet mer oversiktlig og får å få mer respons. :ds:
Edit: litt moderatortukling :)
Bilstereosenteret.no
05-05-2007, 12:00
Der traff du spikeren på hode:D
Det jeg har prøvd å si i en annen "spørre" tråd her, men fikk tilbake: "Syns den er posta riktig. Jeg spør etter produkter som andre har testa, og anbefaler meg og venninna mi og handle."
Og jeg gidder ikke å krangle for å lage enda mer OT, så jeg la være å skriver mer om den saken. Men nå er det endelig blitt tatt opp:) Bra hc_tk!
Der traff du spikeren på hode:D
Tar det ikke deg som er Admin 5 minutter å flytte alle de som er feilpostet da? Hadde hjulpet veldig mye med tanke på å holde dette forumet oversiktlig.
Skal se på saken
Bilstereosenteret.no
06-05-2007, 23:09
Da er det gjort. Hvis noen mener sin tråd er urettmessig flyttet, så si ifra:)
bra det ikke bare var jeg som irriterte meg over dette :bu: hehe.
Får denne opp jeg, slik at folk kan se den FØR de poster her, for det blir bare flere og flere spørsmål om anbefalinger osv...!
Kan moderator vær så snill og klistre denne tråden? Kjenner litt irritasjon inni meg når folk poster her UTEN og lese..:p Ja? Bumper denne! Kan noen få denne i sticky???
Satte denne som sticky jeg. :)
Alpine306
21-04-2009, 20:26
Kan man legge inn test dokumentasjon som andre har gjort og som virker seriøst??? kommer over endel spennende lesing i blandt :)
glemmer folk å lese denne??
glemmer folk å lese denne??
jepp. Har gitt opp å ha noe håp for denne delen av forumet.
ThomasEK
13-12-2011, 09:28
Er det ikke greit å bruke den tråden for å spør etter folk som har testet å kanskje har anbefalinger å da? :)
Det er jo kun det den blir brukt til, men i utgangspunktet var det forbeholdt faktiske tester. Om noen spørr om man skal ha den ene eller den andre bassen, det er i mine øyne ikke ansett som en test ;)
ThomasEK
13-12-2011, 09:40
For folk begynne å teste flere subber da xD hehe..
mye av dette passer under ønskes kjøpt, for de som spør etter erfaringer og spør om hvor det kan kjøpes
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.