Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halseth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Halseth

    Han overførte pengene for frakta samme dag som vi ble enig om handel, jeg sendte subben i oppkrav dagen etter, og han hentet subben på posten samme dag som ankomst..

    Anbefales
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:32. Reason: Tråder slått sammen, tittel endret.

  • #2
    Halseth god bytter.

    Strøken byttehandel fikk også 2 bilblad med på kjøpet..... Artigt

    Comment


    • #3
      takk hyggelig å bytte med deg også

      Comment


      • #4
        Trivelig kar å gjøre handel med. Møtte opp til avtalt tid og slo av en liten prat. Anbefales
        Sture Vedal

        Comment


        • #5
          Hyggelig kar. tror nesten jeg skal anbefale han igjen.. hehe
          Sture Vedal

          Comment


          • #6
            Anbefaler han gjerne igjen jeg, handlet nylig noe mer av meg, overførte pengene omtrent samme dag som vi ble enig

            Comment


            • #7
              Slenger meg på i denne tråden, solgte nylig en ipodkabel jeg hadde til overs etter en ivrig ebaykveld eller ti.
              Bra kar, lett å kommunisere med osv. Bare positivt!
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #8
                Hiver meg på her jeg også!
                Kjøpte 2 subber av han, lett å kommunisere med, leverer varene med en gang og de låg MEGET godt isolert i esken! Anbefales fra min side!
                Mvh Stian Kolås
                -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                Comment


                • #9
                  hiver meg på her, byttet subber med han, alt gikk kjapt å smertefritt
                  Lars Ole Spitalen
                  bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                  anlegg: DD, mtx, kenwood
                  skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

                  Comment


                  • #10
                    kjøpte en B2 HS15 med han. var meeget bra innpakket og var i den stand jeg ble fortalt
                    overførte penger for frakt og fikk den noen adager senere. hyggelig kar og prate med også
                    If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

                    Comment


                    • #11
                      Hyggelig og ryddig kar å handle med

                      Anbefales+++

                      Comment

                      Working...
                      X