Announcement

Collapse
No announcement yet.

HOT NEWS....... Pengepremier i Bass Race og dB Drag Racing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HOT NEWS....... Pengepremier i Bass Race og dB Drag Racing

    Norges Bilstereo og Multimedia Forbund presenterer pengepremier i dB Drag Racing og Bass Race.

    Etter hva vi vet, så er dette første gang det er pengepremier i bilstereokonkurranser i Norge, nå skal det sies at vi hadde pengepremie til vinner av deathmatch på finalen i 2002, men for vanlige konkurranser så er vi veldig sikre på at vi er de første.

    Etter lange diskusjoner så har vi ett ønske om å prøve ut pengepremier i dB Drag Racing og Bass Race konkurranser. Dette skal fungere som følger:

    dB Drag Racing:

    For hver 1 plass du får, så får du en liten "premie", denne premien kan du velge å beholde, eller du kan "veksle" de inn etter at du har fått 5 stk, da vil du motta kr 1000,- for 5 stk 1 plasser og kr 500,- for 5 stk 2 plasser. Du får også en spesiell "diplom" som sier at du har vunnet dette.

    Påmeldingsgebyr blir som før (varierer fra konkurranse til konkurranse) og det vil ikke bli delt ut pokaler.

    Bass Race:

    Påmeldingsgebyret går inn i en "pott", denne potten er delt opp etter hvor mange det er i klassen, feks så er det 10 stk i Bass Race kl 1 og 3 stk i Bass Race kl 2, er det da 200,- i påmeldingsgebyr, så vil det være 2000,- til vinneren i Bass Race kl 1 og 600,- til vinneren i Bass Race kl 2. Dette gjelder da på en konkurranse.

    Det vil ikke bli utdelt pokaler til vinnerne i Bass Race. Samtlige deltagere vil få diplomer, og medlemmer kan selv også skrive disse ut på sine stats sider.

    Som tildigere så vil det være gratis for nye deltagere å delta i både dB Drag Racing og Bass Race, første gang man deltar. Det vil si at hvis du aldri har deltatt i en feks Bass Race konkurranse og vinner en klasse, så kan man stikke av med en pen bunke penger, hvis det er bra med deltagere i klassen....
    Tor S Aamodt.

  • #2
    detta blir innført i 2009?
    Mvh Thomas Holmedal

    Comment


    • #3
      Nei, fra neste konkurranse...
      Tor S Aamodt.

      Comment


      • #4
        jeg vil ha pokal
        TEAM RE-LOUD
        http://www.teamreloud.com

        Norwegian Champion 08

        Comment


        • #5
          Her kommer noen spm. ang dette nye systemet.

          Hva er grunnen til at det ble en endring på pokal systemet?

          Hva er egentlig grunnen til at det er mere "penge premier" å hente i bassrace? hadde det ikke vært mulig å ha samme system i Dbdrag?

          Med tanke på premieringen i Dbdrag: man trenger 5 x 1. plasser for å få "veksle" til seg 1000,- noe som igjen tilsvarer 200,- pr. 1. plass... det vil si at man får tilbake betalt det man betaler for å delta på konk. så sant påmeldings avgiften er på 200.- er den på mer så er dette et taps prosjekt for deltager.
          Hva vil evnt. de "små premiene" bli? slik jeg tolker det så må man "pante" inn disse for å få utbetalt disse 1000.- for de 5 x 1. plassene?

          Men men om dette er en løsning som passer mye bedre for dere så er det vell slik det vil bli.
          TEAM RE-LOUD
          http://www.teamreloud.com

          Norwegian Champion 08

          Comment


          • #6
            I Bass Race så er det større mulighet for alle å vinne. Vi ønsker også mere deltagere i Bass Race enn det er per idag. ALLE kan være med i Bass Race som har litt bilstereo.

            Pokaler blir kastet eller satt i kjelleren. Vi bruker uhyggelige summer på pokaler og vi føler de ikke blir verdsatt på samme måten som før, derfor prøver vi noe nytt, og ikke minst å gi noe mer tilbake til deltagerne. Jeg understreker at dette er ett prøveprosjekt...
            Tor S Aamodt.

            Comment


            • #7
              Lit OT men:

              Er det mulighet for å teste hvilken klasse en kan være med på i bassrace?
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                PikoFlex: det kan du sikkert få gjort på riggen før du skal spille.. tor pleier å være hyggelig på det

                Tor: vell jeg må si att jeg selv synes det er bedre å vinne pokal...
                men blir sikkert en del pokaler på de som deltar i begge grenene.. å de pokalene der ender vell egentlig ikke på hylla hos de som er aktive... så er vell greit med pengepremie...

                men er jo det litt synd da att vi aldri kan få noe pokaler...

                men hva med å ta å spare en 50kr pr deltaker til pokaler i større grener?.. feks når man får 3* poeng.. feks på gatebil?.. att man da får en liten pokal også... synes ikke vi skal legge helt bort pokaler.. men kanskje gjøre dem sjeldnere så det er verdt å ha dem på hylla...
                Mvh Thomas Holmedal

                Comment


                • #9
                  synes penge premier er en kjempegod ide jeg,da kan man jo faktisk få dekket noen av utgiftene denne hobbyen krever også! Pokalene blir jo lagt i kjelleren uansett..
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #10
                    jeg syns forslaget er bra jeg!
                    hva slags tanker er det rundt en nm-finale rundt penge premier da? blir det da pokal i tillegg til en penge premie?
                    Mvh
                    Tufte's hotline

                    Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                    Comment


                    • #11
                      På finaler så vil det selvsagt være en megadiger pokal...

                      Mulig vi kan dele opp det med å ha pokaler på 3x og kanskje på 2x....
                      Tor S Aamodt.

                      Comment


                      • #12
                        Gjeldene fra nå:

                        Alle deltagere som vil, kan få 3 forsøk i Bass Race kvalen, deltageren kan selv velge klasse, men dette må gjøres etterhverandre (altså ikke pause mellom de 3 forsøkene) og deltageren må velge klasse med en gang.
                        Tor S Aamodt.

                        Comment


                        • #13
                          Jeg vet jo jeg kan spille i 119.9dB klassen. Men om jeg kanskje kan rykke opp i 129.9 istede. Det var det som var tanken. Men men vi får se utti rindalen da jeg kommer med nytt setup
                          Pioneer - Hertz - Zealum
                          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                          Comment

                          Working...
                          X