Announcement

Collapse
No announcement yet.

matador

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • matador

    Kjapp og god kommunikasjon og betaling. Hadde alle kjøpere vært slik hadde verden vært så mye enklere .
    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 01:25.

  • #2
    slenger meg på denne her jeg også. tok kontakt med matador for en stund siden da jeg hadde en defekt phoenix gold ms275 som jeg trodde kanskje han kunne ha brukt for da det står i signaturen hans at han kjøper det meste av defekt utsyr. fyren var interessert. avtalte en liten sum og før jeg visste ordet av det var pengene på konto jeg var desverre 3-4 dager sein med å få sendt, men ingen problem likevel.

    en handel med Matador anbefales

    Comment


    • #3
      Matador god kjøper....

      Kjøpte forsterker av meg,og forskuddsbetalte.... Den ble sent over helga siden jeg hadde vært lenge på jobb og sov forbi åpningstiden til posten....

      Anbefales....

      Bol
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #4
        han kjøpte to forsterkere av meg, pengene var fort inn på kontoen...

        anbefales av meg også!

        Comment


        • #5
          Anbefales!

          Må henge meg på disse
          Han forhåndsbetalte med en gang, og anbefales så absolutt fra min side også
          God og vennlig dialog også, ikke noe tull i det hele tatt
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • #6
            Matador

            En bra kjøper.
            Penga raskt og greit rett på konto..Annbefales
            Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
            # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

            Comment


            • #7
              Bra kontakt, god informasjon, møtte som avtalt, hyggelig og handelen gikk helt fint

              Stjerne i boka
              Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

              Comment


              • #8
                anbefales

                har tidligere fått reparert en forsterkerer, ble billig og bra

                nå har jeg kjøpt en rør forsterker av james, ble sendt raskt og bra med info
                VW Golf 4
                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                Simen Sormbråten

                Comment


                • #9
                  Sendte Matador en defekt Pioneer CD spiller sist torsdag for reparasjon, og i dag lå den på postkontoret ferdig fikset. Når man trekker fra tiden Posten bruker på å sende en pakke frem og tilbake på tvers av landet så har det jammen blitt jobbet fort på den

                  Ikke første gangen jeg har handlet med James, alltid gått kjapt og med god kommunikasjon. Two thumbs up
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment

                  Working...
                  X