Announcement

Collapse
No announcement yet.

redd for å sette inn komponentsett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • redd for å sette inn komponentsett?

    Hei!
    I går skulle jeg sjekke hvordan det var med plass osv i min a4 1995model. Jeg skrudde av døra, og alt så greit ut, og jeg satt det på plass. Når det var på plass skulle jeg stikke inn å se på tv, men da fikk jeg ikke låst døra... jeg skrudde av igjen å fikla med masse ting inni der jeg hadde 0 peil på, og til slutt gav jeg opp å tenkte den fikk stå ulåst. men når jeg satt på trekket igjen da, så funka den plutselig.

    Så nå har jeg blitt redd for å sette inn komponentsettet selv når det kommer. Noen som vet om det som skjedde var noe farlig som bør få meg til å sette bort jobben med å sette inn komponentsettet, kjipt om det skjer igjen og jeg ikke får den til å funke:P

    Og er det god plass til å trekke høytalerkabler gjennom den ledningsgangen fra bilen og inn i døra?

    Mvh Espen Ruud

  • #2
    Hvis du stikker bort til gutta på Hamar, så koster det deg ikke mange kronene å få montert komponentsettet i dørene dine, da kanskje du kan få dempa dørene litt i samme slengen
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Oki, takk for tipset Mr. Pål fikk forresten solgt fjl-811d jeg kjøpte av deg i fjor

      Comment

      Working...
      X