Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stor "takk" til EMMA

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stor "takk" til EMMA

    Jeg vil gjerne takke en i EMMA sekreteriatet som ble fly forbanna i dag grunnet at en stakkar tunet litt Hz i nærheten av standen dems, og når en ble fly forbanna når noen spurte om det gikk å låne strøm til en batterilader. må sitere hva han sa : "låner faen ikke bort en dritt til DB Drag. Dere står her å blokkerer forran så ingen kommer å ser på bilene våres med de forbanna spon kassene deres!"
    Den det gjelder vet det sikkert selv.

    Så da vil jeg takke han i EMMA Sekreteriatet for at han fikk meg til å få et "mye" bedre syn på EMMA. og at dere er med å fremme bilstereohobbyen på alle måter slik dere gjør.

    Takk


    Ps!
    Skrev dette i DB Drag delen så flere i db miljøet skal få dele denne "positive" opplevelsen.
    TEAM RE-LOUD
    http://www.teamreloud.com

    Norwegian Champion 08

  • #2
    Dere står på standen som emma har fått for å vise frem bilstereo, db-drag har fått en stand til å vise frem sine ting.

    Parkerer rett foran og stenger store deler av standen til EMMA skal være greit det da samtidig som det spilles frekvenser som for ALT rundt til å skjelve.

    Jeg vet det er hobbyen din og burpe frekvenser, men tenk på de rundt deg kanskje, kanskje jeg bare håpet du gikk tom for strøm så de jordskjelvene sluttet.. Tune bilen din hjemme før du reiser neste gang skal du se du for sinte naboer også!! spessielt om du kjører bilen din opp i innkjørslen hans.

    Jeg spurte hva som skjedde, men fikk et dølt tryne tilbake og svaret "plass mangel", det ble ikke flyttet EN bil, dagen før hadde EMMA plass mangel, vi sto litt i veien for autohifi, men gjorde det beste ut av det. og tror og håper de ble passe fornøyde. Den plassen vi brukte hadde vi faktisk fått til rådighet, enda slapp vi biler forbi, tilpasset oss stander rundt oss..

    Db-drag derimot med et fortelt som lett kunne bli erstattet med de 4 bilene som sto oppi emma standen kunne ikke gjøres noe med så klart..

    Om du føler deg tråkket på tærne så for du takke dårlig forbredet DB-drag arrangement og ikke de DERE sto i veien for.
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      Kjenner ikke til saken!

      Men vil legge til at, det er vanlig med folksjikk også, selv om noen står iveien. Så kan det heller foklares at man gjør det istede for å eksplodere på folk, HELT unødvendig spørr du meg.

      Om noen hadde kommet å bjeffet slik til meg pga jeg ikke hadde en anna plass å stå og måtte kjøre noen tester så hadde jeg blitt PISSED!!!!

      Min mening
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #4
        som du selv sier så kjenner du ikke til saken...

        Det ble sagt i fra rolig til folk i db-drag crewet, da det er disse folkene som faktisk har noe med dette å gjøre.

        Vanlig folkeskikk innebærer vel å spørre om å stå på andre sinn stand på et sånt treff, for de sto ikke VED vår stand de sto PÅ den, ikke bare stille seg der og bråke?? Tror de fleste andre hadde bedt han ryke og reise til et vist sted, jeg sa nei på en litt agresiv måte til utlån av lader etter å ha blitt ignorert av db-drag crewet..

        I tillegg stenge våre utstillings biler inne så folk ikke kommer til for å se fordi det står en panda og og noen andre biler som stenger for og gjør om vår utstilling til en parkerings plass. Er ikke veldig hyggelig gjort, noen biler flyttet seg av db drag bilene da de fikk noe plass, andre ble bare stående i veien.

        Og eksplodere er vel å ta i!!

        Men hvis du syns det er vanlig oppførsel å stille seg på andres stand/eindom å i tillegg spørre eieren om å låne ting så har jeg ikke mer å si.

        Jeg vet også at dette var en felles stand, men vi hadde fått vært vårt området på standen.. at vi sto der på søndag var vel egentlig en vits..
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #5
          Jepp som jeg sa tidligere kjenner jeg ikke til saken! Om det er slik du sier Erik så skjønner jeg hvorfor man kan bli sint. Men Skal ikke legge meg bort i saken da jeg ikke vet 100% hva som skjedde! Ville bare gi min mening!
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #6
            Unnskyld meg.

            Var selv borte på standen i går. Tenkte jeg skulle kikke litt på EMMA bilene. Ved første øyekast så jeg de faktisk ikke. Jeg så en haug med bilen som så ut som de kom rett fra rallyløp. At det er litt rust på de er en ting, men bulker, møkkete og full av "påslengt" reklame?

            Vet du, Jeg hadde ikke turt å ta meg meg bilen min inn på at sånn sted hvis det så sånn ut. Sorry. Sammenlikne bilene deres mot EMMA bilene. Hvor lang tid har de brukt i forhold til dere? Er faktisk rimelig sikker på at jeg kunne konkurrert mot dere. Er ganske sikker på at jeg skulle klart å slenge inn så mye lyd og få sikret det på et par dager. Og på den tiden, skulle jeg faktisk klart å få vasket og polert bilen også. EMMA bilene ser herlige ut, og det vet dere også. Hvorfor skal dere dytte bilene helt inni dems? Og hadde det ikke vært bedre å satt de bilene foran dems?

            Vet det ikke var akkurat dette tråden var om, men ble bare irritert når jeg så hvordan ting var arrangert.

            Comment


            • #7
              Dette var vel egentlig mer ett resultat av SS Performance sitt lille stunt, ved å stjele 30 meter av standplassen..
              Samt alle banekjørerene som hele tiden fjernet sperringene og brukte området til gjennomkjøring.

              Men at dB-drag folk bruker mindre tid på bilene sine enn EMMA folk gjøre er en liten myte med unntak, men db-drag folk sløser ikke bort tiden med å shine bilene sine da det ikke har noe å si for resultatet i konkurransen.

              Uansett er dette ett typisk opplegg fra Gatebilarrangøren, så dette vil dere nok oppleve neste gang også.

              Comment


              • #8
                bilene som sto forran sekreteriat bussen ble jo flyttet. om andre stillte seg der så er det vell mangel av en sperrebukk eller noe som gjorde at den plassen var ledig.
                Dbdrag bilene ligger det faktisk en god del timer i de også, er ikke bare bare å spille så høyt som mange av dem gjør.
                På lørdag fungerte det jo plass messig så vidt jeg fikk med meg, det var jo trangt, men ingen sto i veien for hverandre grunnet at hele svingen ble sperret av.
                Men på søndag skulle jo alle banebilene absolutt kjøre forbi.
                Men er greit at EMMA ikke ville ha DBdrag biler forran standen sin, men hva skjedde med å prøve å samarbeide med hverandre å finne en løsning som ble bra for begge parter?
                Last edited by xcetera; 14-07-2008, 17:30.
                TEAM RE-LOUD
                http://www.teamreloud.com

                Norwegian Champion 08

                Comment


                • #9
                  Originally posted by xcetera View Post
                  Jeg vil gjerne takke en i EMMA sekreteriatet som ble fly forbanna i dag grunnet at en stakkar tunet litt Hz i nærheten av standen dems, og når en ble fly forbanna når noen spurte om det gikk å låne strøm til en batterilader. må sitere hva han sa : "låner faen ikke bort en dritt til DB Drag. Dere står her å blokkerer forran så ingen kommer å ser på bilene våres med de forbanna spon kassene deres!"
                  Den det gjelder vet det sikkert selv.

                  Så da vil jeg takke han i EMMA Sekreteriatet for at han fikk meg til å få et "mye" bedre syn på EMMA. og at dere er med å fremme bilstereohobbyen på alle måter slik dere gjør.

                  Takk


                  Ps!
                  Skrev dette i DB Drag delen så flere i db miljøet skal få dele denne "positive" opplevelsen.
                  Siden det var meg som var "fly forbanna" så trenger jeg vel også å svare her..
                  Ja jeg sa ifra om at det ikke var ønskelig å ha en kontinuelig sinustone 2 meter ifra bussen. Jeg sa tilogmed i fra 2 ganger. Da litt mere bestemt den andre gangen, ettersom at ingenting skjedde etter første gang.
                  Fly forbanna, var jeg ikke, men det er sikkert øyet som ser. Ubehagelig var det i hvertfall..
                  Det er, som vanlig, helt kaos på Juli treffet på Rudskogen, noe som Emma har tatt hensyn til, når det gjelder påmeldingsfris onsdag før treffet, slik at vi vet hvor mange biler som kommer, og da hvor stor plass vi trenger.
                  Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                  Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                  post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jeanette View Post
                    Unnskyld meg.

                    Var selv borte på standen i går. Tenkte jeg skulle kikke litt på EMMA bilene. Ved første øyekast så jeg de faktisk ikke. Jeg så en haug med bilen som så ut som de kom rett fra rallyløp. At det er litt rust på de er en ting, men bulker, møkkete og full av "påslengt" reklame?

                    Vet du, Jeg hadde ikke turt å ta meg meg bilen min inn på at sånn sted hvis det så sånn ut. Sorry. Sammenlikne bilene deres mot EMMA bilene. Hvor lang tid har de brukt i forhold til dere? Er faktisk rimelig sikker på at jeg kunne konkurrert mot dere. Er ganske sikker på at jeg skulle klart å slenge inn så mye lyd og få sikret det på et par dager. Og på den tiden, skulle jeg faktisk klart å få vasket og polert bilen også. EMMA bilene ser herlige ut, og det vet dere også.
                    Når du tydligvis har så forbanna lite peiling som du har, så kan du smelle igjen.
                    Ta å bygg en bil som kan slå Siw Hellerud/Team-Reloud/Hans Emil(noen eksempler på folk som gjorde det skarpt i helgen) på 2-3dager. Det får du _faen_ ikke til.

                    Ellers så er det tydligvis flere sider her, så prøv å være saklige.
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jeanette View Post
                      Unnskyld meg.

                      Var selv borte på standen i går. Tenkte jeg skulle kikke litt på EMMA bilene. Ved første øyekast så jeg de faktisk ikke. Jeg så en haug med bilen som så ut som de kom rett fra rallyløp. At det er litt rust på de er en ting, men bulker, møkkete og full av "påslengt" reklame?

                      Vet du, Jeg hadde ikke turt å ta meg meg bilen min inn på at sånn sted hvis det så sånn ut. Sorry. Sammenlikne bilene deres mot EMMA bilene. Hvor lang tid har de brukt i forhold til dere? Er faktisk rimelig sikker på at jeg kunne konkurrert mot dere. Er ganske sikker på at jeg skulle klart å slenge inn så mye lyd og få sikret det på et par dager. Og på den tiden, skulle jeg faktisk klart å få vasket og polert bilen også. EMMA bilene ser herlige ut, og det vet dere også. Hvorfor skal dere dytte bilene helt inni dems? Og hadde det ikke vært bedre å satt de bilene foran dems?

                      Vet det ikke var akkurat dette tråden var om, men ble bare irritert når jeg så hvordan ting var arrangert.

                      Hva med den stygge blå bilen med grå frontfanger, skilter fra 2007, uten bakfanger, alt av interiør rivd ut av bilen, osv.... Den sto uten får emma bussen, den så jo vere ut en alle bilene på db-dragen!... Folka som sto i kø utenfor porten lurte på om man virkelig fikk vrak-pant får biler inne i motorparken.. HAHA Det er virkelig ikke grunn til å ha vrak parkert på gokart banen!

                      Jeg var en av de 10 som sto utenfor porten og ville grise banke han på grunn av at han snæik i køen,
                      SKAFF DEG FOLKESKIKK MAN!!!..
                      Jørgen Dyver - 95 78 60 52

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by neptyr View Post
                        Når du tydligvis har så forbanna lite peiling som du har, så kan du smelle igjen.
                        Ta å bygg en bil som kan slå Siw Hellerud/Team-Reloud/Hans Emil(noen eksempler på folk som gjorde det skarpt i helgen) på 2-3dager. Det får du _faen_ ikke til.

                        Ellers så er det tydligvis flere sider her, så prøv å være saklige.
                        Vel, sa ikke at jeg absolutt skulle slå de, men sa at jeg skulle konkurrert mot de.

                        Hallo.. De bilene ser som sagt ikke ut. Kan hende det er lagt i jobb i de bilene, men hvor det synes?? det er for meg en gåte. Spille høyt så bilen rister? Vel,det er noe de fleste kan. Sorry meg. Snakk om mange nok elementer, og nok forsterkere. Dra ledninger tror jeg til og med lillesøstern klarer, så kunne sikkert hjulpet meg. MEN. Jeg har ingen bil jeg har lyst til å dra på utstilling med? Grunn? Jeg syns ikke skraphauger har noe å gjøre på sånne arrangementer...
                        Og å parkere bilene foran de som det faktisk er lagt jobb i, og i tilegg klare å trakasere det? Må bare riste på hue.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Jeanette View Post
                          Vel, sa ikke at jeg absolutt skulle slå de, men sa at jeg skulle konkurrert mot de.

                          Hallo.. De bilene ser som sagt ikke ut. Kan hende det er lagt i jobb i de bilene, men hvor det synes?? det er for meg en gåte. Spille høyt så bilen rister? Vel,det er noe de fleste kan. Sorry meg. Snakk om mange nok elementer, og nok forsterkere. Dra ledninger tror jeg til og med lillesøstern klarer, så kunne sikkert hjulpet meg. MEN. Jeg har ingen bil jeg har lyst til å dra på utstilling med? Grunn? Jeg syns ikke skraphauger har noe å gjøre på sånne arrangementer...
                          Og å parkere bilene foran de som det faktisk er lagt jobb i, og i tilegg klare å trakasere det? Må bare riste på hue.

                          Er du helt FJØS egentlig. Tror du det ligger mye arbeide bak en dB bil egentlig. Mere enn du noen gang klarer å begripe. Er du vettug nok lar du dette være din siste post i denne seksjonen før du dommer deg ut mere.

                          Slik som neptyr sier vær saklige, er ikke sikkert jeg er det nå men når jeg ser slike kommentarer blir jeg ildsk!
                          Pioneer - Hertz - Zealum
                          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by OpelPower View Post
                            Hva med den stygge blå bilen med grå frontfanger, skilter fra 2007, uten bakfanger, alt av interiør rivd ut av bilen, osv.... Den sto uten får emma bussen, den så jo vere ut en alle bilene på db-dragen!... Folka som sto i kø utenfor porten lurte på om man virkelig fikk vrak-pant får biler inne i motorparken.. HAHA Det er virkelig ikke grunn til å ha vrak parkert på gokart banen!

                            Jeg var en av de 10 som sto utenfor porten og ville grise banke han på grunn av at han snæik i køen,
                            SKAFF DEG FOLKESKIKK MAN!!!..
                            Genialt syns jeg. Jeg som selv er i byggefasen, fikk utrolig mange gode ideer. Hadde ikke lagt skjul på noe som helst, og viste hvordan ting ser ut underveis

                            Og hvis den så verre ut enn de rallybilene, så trenger du virkelig briller... Skikkelige colabunner faktisk.
                            Og vrakpanten? Sorry mack. Bare den ene felgen på den er mer verdt enn de vraka. Er ikke sånne biler vi kommer for å se. Sånne ser vi igrunn nok av på bensinstasjonene på vei hjem fra byen. Eller rettere sagt. Man hører de på lang avstand også.

                            Comment


                            • #15
                              OpelPower, er mandig å ville grisebanke folk ass

                              bring it on..
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment

                              Working...
                              X