Announcement

Collapse
No announcement yet.

koax vs komponentsett (soundstream)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • koax vs komponentsett (soundstream)

    Hei!
    Har hele tida vært bestemt på at jeg skal kjøpe meg soundstream ls50c

    Men har fikla litt med bilen den siste tida, og funnet ut at jeg er møkkadårlig med alt som har med sånt å gjøre, og da er det jo mye enklere å bare koble inn koaxale høytalere, for da slipper jeg delfilter, og å tre nye kabler inn til døra. Tenkte da på disse: http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=328

    Det skal bli drevet av en slik: http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=402

    Tror dere jeg vil merke mye forskjell på koax i forhold til komponentsettet?
    Last edited by RuuDpus; 13-05-2007, 16:59.

  • #2
    Hva med et sett AD5CX? De spiller sinnsykt pent og er nå satt ned med kr 700,-

    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Så jo knall ut de, men prisen blir litt stiv etter min lommebok:/ det var en av tinga som også var bra med den jeg viste, den var litt billigere:P hardt å være student, hehe

      Comment


      • #4
        Vi har akkurat fått inn Fusion Powerplant coax, om det kan være noe interessant? Disse er skikkelig gromme, med støpt chassis, kraftig terminaler og et veldig tøft design.

        Ikke ille pris heller, kr 899,- pr par i 5 1/4"

        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Mener du atpowerplantene er bedre enn disse: http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=328 ? Mr. Engen har jo gullpris på dem om dagen, og skal kjøpe forsterker derfra...

          Comment


          • #6
            Vet ikke, har ikke testet de opp mot hverandre. Men LS spiller utrolig pent til prisen (da mener jeg veil pris), så du blir nok happy med dem
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Oki, da satser jeg på det var superfornøyd sist jeg hørte på deg hvertfall:P fusion fjl 811d og neonlys/glass/bandpasskasse fra fusion

              Comment

              Working...
              X