Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hop Audio / www.lydibilen.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hop Audio / www.lydibilen.no

    kjekk fyr som levere fort å megakjekke priser på det meste
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 09:40.
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

  • #2
    www.lydibilen.no v/ Torje Hop

    Har handlet noen småvarer fra Torje for en stund siden, Varene kom raskt og prisen var bra

    her om dagen var jeg på utkikk etter en ny sub som jeg skulle ha, å fant en på forumet som var til salgs og helt ny.

    den sto i bergen å selger ville at jeg skulle hente da frakt ble litt dyrt, (45Kilo), så jeg slo fra meg tanken på det elementet

    litt senere på kvelden kontakta Torje meg på msn å nevnte dette elementet for meg, å tilbød seg å møte han som skulle selge å kjøpe det for meg for så å sende det opp til meg for en billigere penge enn det ville vert uten avtale

    Deal'en er nettop gjort og elementet står hjemme hos meg snart. takket være en utrulig service fra Torje.

    for å si det sånn så er det ikke hver dag man får tilbud om så god hjelp

    bør absolutt ikke være i tvil når det gjelder Torje Hop
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:31.
    MVH, Øivind Sandvik
    sigpic
    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
    www.sandviksbassogbongel.com

    Comment


    • #3
      Knallservice fra ham, han har sendt foreldrene sine for å møte meg på nærbutikken med kabler til meg et par ganger, og kjempegod service uansett hvor få kroner jeg trenger utstyr for.
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

      Comment


      • #4
        topp service å gode priser å rask levering
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

        Comment


        • #5
          Den mannen er helt knall beste servicen jeg har vert borti, handla 4 15" + en forsterker av han denne uka å han fikser alt innen kort til å er hjelp som med svar å alt jeg skal i vert fal handle mer av denne mannen.

          stå på terje

          Comment


          • #6
            Har også handlet fra Hop Audio og har ingen problemer med å anbefale andre å gjøre det samme...
            Varene kom raskt,og det gjorde sporingsnummer også. God service....

            Bol
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #7
              slenger meg på denne.

              la inn en bestiling igår (fredag) før jeg skulle på kveldskift. varen ble sendt nesten umiddelbart uten at jeg skrev noen kommentar om at dette var ønskelig, og hadde den i posten idag (lørdag). utrolig kjapt og MEGET god service. vet om mangen nettbutikker som ikke hadde giddet bry seg med å sende før over helga.

              ANBEFALES!!

              Comment


              • #8
                Tommelopp!

                Bra butikk og bra priser
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  er enn mann man kan stole 100% på, er rett å slett gøy å handle hos han

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by veegard View Post
                    Knallservice fra ham, han har sendt foreldrene sine for å møte meg på nærbutikken med kabler til meg et par ganger, og kjempegod service uansett hvor få kroner jeg trenger utstyr for.
                    Haha. Genialt. :P

                    Comment


                    • #11
                      Ja jøss. De kom rullende i V70en sin de, og mumlet noe greier om bilstereo meg her og meg der. Men kjempekjekk å gjøre handel med og slå av en bilstereoprat med på msn
                      98' Audi A4
                      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                      Comment


                      • #12
                        Nok en handel utført med HopAudio og har bare POSITIVT å med-dele. Rask å sende sporingsnummer og god oppfølging. Tommel opp
                        No Windows-crap,just Mac Power

                        Comment


                        • #13
                          En rull 50mm2 kabel i hus. Som vanlig raskt ute med den informasjonen en trenger bl.a til sporing og sånn.

                          Tusen Takk Torje
                          No Windows-crap,just Mac Power

                          Comment


                          • #14
                            nok ett stort pluss fra meg. bestilte dempematter og ble som vanlig sendt nesten umiddelbart og hadde dem i posten dagen etter!

                            Comment


                            • #15
                              Bestilte Noen godsaker fra denne karen på søndag kveld/natt, fikk sporingsnummer og skulle sjekke i dag hvordan det lå ann.
                              Da fikk jeg sms av posten om at pakken var fremme(rakk rett og slett ikke å bruke sporingsnummer).

                              Så jeg kan også anbefale å kjøpe av Hop Audio/Torje Hop

                              Servicen er det heller ikke noe galt med
                              Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                              Comment

                              Working...
                              X