Announcement

Collapse
No announcement yet.

stiffmast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stiffmast

    Kjøpte ett Hertz element av han..
    Denne karen er til å stole på, han gjør som han lover og møter opp der han skal. ikke noe problem med svar eller kjøpet jeg gjorde her.
    denne mannen Anbefales.


    God mann
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 17:15.
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

  • #2
    Stiffmast

    Sitter her med 3000 kroner og ingen å gi de til. Etter utsagn fra" Stiffmast" her inne vant jeg budrunden på en ALPINE amp forrige fredag. Jeg tok kontakt umiddelbart etterpå og vi ble enige om at oppgjør skulle skje fredag etter en uke. Nå har jeg ringt og sendt meldinger hele uka for å etterlyse kontonummer å overføre til, men han verken tar telefonen eller svarer på sms. Synes det er litt pussig å ikke svare på henvendelser i denne forbindelse. Nå kan jeg jo ta et lite forbehold om at noe har dukket opp som gjør at fingrene ikke fungerer eller noe.

    Uannsett er det jo litt useriøst å ikke svare den som man har solgt noe til, om så bare for å gi en liten forklaring på saken.
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 09:29.
    Raymond Pedersen

    Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

    Comment


    • #3
      Enda godt det ikke er andre veien.......du har ennå penga i behold.

      Comment


      • #4
        Dette er jo nesten uskyldig i forhold til om det var andre veien Får kanskje bare vente litt til og se hva som skjer?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Njaa, man er vel litt utålmodig. Får gi han en sjanse ut neste uke da. Kanskje ting ordner seg.
          Raymond Pedersen

          Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

          Comment


          • #6
            Tjah..
            Han er ikke i nordsjøen eller lignende ser det ut til:

            Stiffmast
            Siste aktivitet: I går 19:03

            Men du har i det minste ikke tapt penger, men om han ikke kommer med en god forklaring på hvorfor det har skjedd på denne måten, så får vi kansje sette han på warning liste, kunne jo hende han skulle handle noe en dag.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Syns jo det er litt pussig oppførsel ja. Han har jo fått svært gode kritikker av en annen her på forumet tidligere.
              Raymond Pedersen

              Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
              Tar det som det kommer, og løser det som det går.

              Comment


              • #8
                Denne stiffmastfiguren får ikke gode skussmål av meg i hvertfall.
                Raymond Pedersen

                Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                Tar det som det kommer, og løser det som det går.

                Comment

                Working...
                X