Announcement

Collapse
No announcement yet.

strøm oppsett, batteri kondensator osv.. trenger råd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • strøm oppsett, batteri kondensator osv.. trenger råd

    Hei
    Jeg har en pioneer sub i min Mazda 323 Lx, nærmere betemt en 12"TS-W3004SPL. fikk dette av min sjennerøse bror med en forsterker på 500Wpeak. dette som dere sikkert vet er ikke optimalt for og drive suben. selvom jeg har gjordt det en stund :P

    uansett har bestemt meg for og bestile en ny forsterker nå nærmere bestemt denne:
    http://pioneer.no/no/products/25/29/...SPL/index.html (PRS-D5000SPL) 3000wPeak og 1950wRms?
    er redd mitt ene vanlige bilbatteri ikke klarer og støtte opp bassen alene..
    har lest mye osv i det siste, og det jeg tror kunne vært det beste var en kombinasjon av en kondensator og et ordentlig batteri i bagasjerommet
    men jeg vet ikke hvor stor kondensator og batteri det er snakk om, eller om det er nødvendig med en kondensator når jeg først har batteri

    Når jeg får ny forsterker så skal jeg bruke den 500W forsterkeren jeg nå bruker på suben på noen 4veis 6x9 på 380W.
    vil ha forsterkeren i bagasjerommet sammen med alt det andre og tenker å bygge ut med et ordentlig frontsett, men det skjer nok ikke før om en stund.

    bare lurer på hva slags batteri/kondensator jeg bør se etter ?

    PS. jeg liker bassen min med både faste slag og kraftig trøkk

    hadde satt mye pris på noen tips fra noen som har mer erfaring enn meg her

    -MVH Christian
    Last edited by p0k3r; 17-05-2007, 22:09.

  • #2
    Jeg er storfornøyd med Kinetik batteriene jeg har nå iallefall

    Hadde odyssey før og de var også meget bra

    Så der er to navn du kan sjekke ut iallefall

    Comment


    • #3
      Kinetik batteriene virker bra, men er det noen som importerer de til norge?

      Hva med optima batterier? er de noe bra til anlegg?

      Comment


      • #4
        Kinetik batterier blir vel impoertert av www.morel.no

        Comment

        Working...
        X