Announcement

Collapse
No announcement yet.

Foreløpig utregning av kvalifikasjonspoeng, EM 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foreløpig utregning av kvalifikasjonspoeng, EM 2008

    Vi har nå publisert en foreløpig liste over opptjente kvalifikasjonspoeng etter sesongen 2008. Denne viser hvem som per i dag er kvalifisert til NM og EM.

    De to øverste i hver klasse regnet i kvalifikasjonspoeng er kvalifisert til EM. Det forutsettes at man har deltatt i minst to konkurranser (i samme klasse) i løpet av sesongen.

    Lista finner dere her:
    http://www.emmaweb.no/visResultat.php?file=emkvalik08

    Spørsmål kan legges i denne tråden. Merk at lista ikke er endelig, og vil oppdateres etter hver konkurranse frem til EM. Det gjenstår med andre ord tre muligheter for å kvalifisere seg:

    Lånkebanen 31. august
    Rudskogen 6. september
    Alvdal 13. september.

    Selve EM arrangeres 24-26 oktober i Wels, Østerrike, mens NM arrangeres senere. Nærmere informasjon om NM kommer. Når det gjelder NM-deltakelse må man ha deltatt i minst to konkurranser samt være blant de ti øverste i sin klasse på kvalifikasjonslista.
    Last edited by espsko; 18-08-2008, 20:33.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    så NM blir som planlagt arrangert etter EM?
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Eirik Aspaas View Post
      så NM blir som planlagt arrangert etter EM?
      Det stemmer.
      Espen Skogen
      espen@emmaweb.no
      ---
      Webmaster for www.emmaweb.no.

      Comment


      • #4
        surt.. :\ (titegn)
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          Why?

          (Ti tegn..)
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            enda en god grunn for å komme seg til Lånke 31.august. Med nytt anlegg!!!!
            Mvh Morten
            - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
            Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
            Bad Sound Kills Good Music!

            Comment


            • #7
              Merk at kvalifikasjonslista også gjelder for NM-deltakelse. Ergo må man ha deltatt i minst to konkurranser for å delta i NM også. Her er det dog de ti øverste i hver klasse som kan stille.
              Last edited by espsko; 18-08-2008, 20:34.
              Espen Skogen
              espen@emmaweb.no
              ---
              Webmaster for www.emmaweb.no.

              Comment


              • #8
                Originally posted by thomasekeli View Post
                Why?

                (Ti tegn..)
                fordi jeg synes det er tøffere at de to beste fra NM kommer til EM.. ikke de som har deltatt hundre ganger i løpet av sesongen

                jeg kunne f.eks lett kommet til EM kun ved å møte opp på hver eneste konk, men det gjør meg ikke til den beste i min klasse
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • #9
                  Noen små skrivefeil er rettet i lista, uten at det har noen innvirkning på hvem som kan stille.

                  Vi ser poenget med at NM burde arrangeres før EM, men da vi er avhengige av at NM arrangeres i forbindelse med en innendørs messe har det dessverre ikke vært mulig å få gjennomført dette denne sesongen. Dermed synes vi kvalifikasjonspoengene er et godt alternativ.

                  Vi vil vurdere alternativene igjen før neste sesong.
                  Espen Skogen
                  espen@emmaweb.no
                  ---
                  Webmaster for www.emmaweb.no.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                    fordi jeg synes det er tøffere at de to beste fra NM kommer til EM.. ikke de som har deltatt hundre ganger i løpet av sesongen

                    jeg kunne f.eks lett kommet til EM kun ved å møte opp på hver eneste konk, men det gjør meg ikke til den beste i min klasse
                    Ser poenget ditt Eirik, men tror ikke dette er noe som blir et problem nå i år??
                    Ketil Skjei
                    Leder EmmaNorway
                    www.emmaweb.no

                    Comment


                    • #11
                      tja.. veit ikke jeg..

                      et direkte problem er det vel ikke.. hehe, men synes fremdeles det er urettferdig.. deltar jeg på alle konkene resten av sesongen og jhonny ikke gjør det kommer jeg til EM og ikke han.. og sånn som bilene våre er nå blir det feil
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                        tja.. veit ikke jeg..

                        et direkte problem er det vel ikke.. hehe, men synes fremdeles det er urettferdig.. deltar jeg på alle konkene resten av sesongen og jhonny ikke gjør det kommer jeg til EM og ikke han.. og sånn som bilene våre er nå blir det feil
                        Nå skal jo Jonny delta på to av de tre konkene som gjenstår da, så det blir neppe et problem. Sånn sett kan du for så vidt si at systemet fungerer selv om det kanskje ikke ser sånn ut ved første øyekast!

                        Jeg vil jo tross alt hevde at alle som er kvalifisert i høyeste grad fortjener det.
                        Espen Skogen
                        espen@emmaweb.no
                        ---
                        Webmaster for www.emmaweb.no.

                        Comment


                        • #13
                          men fremdeles hadde det vært est med et NM først hehe..

                          jeg holder jo kanskje på å bygge om bolen totalt slik at jeg hadde knust ALL konkurranse i min klasse? (er ikke realiteten da men, hehe)

                          men vi er jo enige her uansett, så da stopper jeg her
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                            men fremdeles hadde det vært est med et NM først hehe..

                            jeg holder jo kanskje på å bygge om bolen totalt slik at jeg hadde knust ALL konkurranse i min klasse? (er ikke realiteten da men, hehe)

                            men vi er jo enige her uansett, så da stopper jeg her
                            Vi er nok helt enige på alle punkter - også at et NM før EM hadde vært det beste, og som tidligere nevnt er også dette noe vi i høyeste grad skal se på mulighetene for neste år. Som sagt er vi helt avhengige av et innendørs arrangement for dette, da vi ikke kan risikere at NM blir spolert av regnvær
                            Espen Skogen
                            espen@emmaweb.no
                            ---
                            Webmaster for www.emmaweb.no.

                            Comment


                            • #15
                              wee, da gleder jeg meg til NM og satser på å få sitte på me noen til EM, for å dra dit og delta har jeg aldri i verden råd til
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment

                              Working...
                              X