Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz Space Kx vs. KxL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hertz Space Kx vs. KxL

    Er det noen som har hørt begge utgavene av Hertz Space serien og kan si noe om forskjellene?

    Frode

  • #2
    De har en ganske så lik karakter i mellomtonen, dog er kanskje Space hakket vassere enn Space L i dette området, men forskjellen er ikke SÅ stor på dette området. Det er i midbass området forskjellene viser seg best, der er Space noen hoder foran. Begge to har den samme diskanten.

    Som ren mellomtone er dog Space K6L det råeste jeg har vært borti forhold til pris.
    Honda Civic
    Audison Thesis

    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

    Comment


    • #3
      Jeg har ikke hørt K8, men dynamikken i midbassen på mine K8L som står i kjapt sammenraskede dipoler inne er svinaktig morsom!

      Men det bør den forsåvidt også være til prisen, og om det lønner seg å satse på K8 er jeg usikker på, så lenge det er en god del andre bra midbasser å oppdrive til under tusenlappen pr. stk.

      Comment


      • #4
        Det er veldig synd, men 8L finnes dessverre ikke for salg separat, kun som komplett kit Har fremmet forslaget om å selge disse også løst for elttromedia, men om de tar det til etterretning vet jeg ikke
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment

        Working...
        X