Announcement

Collapse
No announcement yet.

World Finals til Tyskland, Hamburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • World Finals til Tyskland, Hamburg

    Noen som skal dit?
    Jeg tar kanskje turen, får se åssen ståa er først.

  • #2
    Jeg tar også turen , dersom forholdene er godt tilrettelagt av turguide Tor Steinar

    Men bare en ting som gjenstår.......... å spille litt høyere

    Hadde vært gøy å fått til en gjeng da...... mye sosialt og ikke minst for å se dem virkelige store db draggerne fra det store utland.
    Var jo nesten bare Team Badabing som kom fra " Utlandet" i fjor...... da ble det liksom bare en vanlig runde ,med de deltagerene vi ser på nesten hvert treff liksom....

    Så jeg har trua på Finals i Tyskland ja.
    sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
    Web :www.ulvundsbilstereo.no
    Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

    Comment


    • #3
      Jeg tar turen. Har vært i Danmark to ganger og det er gøy å komme utenlands å treffe nye folk.
      Andreas Henriksen
      Citroën C4 2006
      Pioneer ODR, Mcintosh og B2

      Comment


      • #4
        Tenkte jeg skulle nedover og delta i Bassrace klasse 2.
        Må jo vise gutta der nede åssen man gjør det
        Og vi jobber med saken ang. bilen til Espen også

        Comment


        • #5
          Ja det er vel en stor mulighet for at jeg også drar til Tyskland på WF

          Comment


          • #6
            det der er ca 7 mil unna der jeg bor nå. kanskje ta en tur

            Comment


            • #7
              Jeg skal nedover, om det blir med eller uten bil får tiden vise..
              Jon Ola, team dynabel
              78 mod golf1 db-bil
              92 mod golf3 bruks bil

              Comment


              • #8
                Når er dette? Noen internett side jeg kan lese om tid og sted?

                Comment


                • #9
                  www.dbdragracing.no

                  Comment


                  • #10
                    Vurderer turen nedover også, ikke at jeg har trua på meg sjøl og trur jeg kan komme bra ut, men bare de å ha deltatt i WD i Hamburg hadde vært en veldig bra opplevelse tror jeg

                    Hvordan planlegger folk seg å komme ditt? Oslo - kiel også 10 mil med bilkjøring, kan det stemme?
                    1993 BMW 318is coupe

                    Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                    Comment


                    • #11
                      fra skien er vel larvik -hirtsals og kjøre gjennom danmark vel så billig og raskt.,...
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                      Comment


                      • #12
                        Hmm mulig det, kielferja koster litt.. Men mulig jeg får ordnet meg en bra pris der
                        1993 BMW 318is coupe

                        Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                        Comment


                        • #13
                          betaler 1200 t/r larvik-hirtsals billigste biletten de som skal til EM mener jeg er 4000 og den bruker ett døgn(må reise dagen før).
                          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                          Comment


                          • #14
                            Carstyle Hamburg ??


                            Er dette arrangemantet i forbindelse med en liten bilmesse eller noe? Noen som kan utdype dette?
                            1993 BMW 318is coupe

                            Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                            Comment


                            • #15
                              http://s218.photobucket.com/albums/c...man/WF%202008/

                              Filmer ifra Hamburg



                              http://users.telenet.be/superstany/W...es/default.htm

                              bilder ifra Hamburg
                              Last edited by STETSOM 7KD; 16-10-2008, 19:59.

                              Comment

                              Working...
                              X