Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva trengs her??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva trengs her??

    Satt hjem til dama her om dagen da jeg syns jeg hørte et ras utenfor leiligheta..Hva var det..? Jo denne bilen! Hva vil dere anbefale denne mannen å putte i bagagerommet? Er bilen til en kamerat. 2x12" CV V-Max som drives av en Helix 1000.2 amp. Vibroplast er en fin ting, Jim

    Last edited by Tommen; 21-05-2007, 17:44.
    VW/Audi ende-tusi-ast!

  • #2
    Hahaha. det der er det jeg ville kalt harry innafor bilstereoverden. Slik som en del kompisser av meg driver med det der, viss det ikke spraker og braker så er det et dårlig annlegg:P
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      Gammal Granada detta eller?

      Comment


      • #4
        Ser ut som en merce, en eldre sort. De bråker endel og de!
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Dj Mango:P gammalt godt!

          Comment


          • #6
            blæh tommen, du veit bagarsjeromme blir fiksa snart :P
            mvh JiM Andre
            Folk med hjerne, kjører bil med STJERNE
            Cerwin Vega
            Helix

            Comment


            • #7
              Fine merca
              - Mvh Hans Ola

              Comment


              • #8
                Originally posted by A.R View Post
                Hahaha. det der er det jeg ville kalt harry innafor bilstereoverden. Slik som en del kompisser av meg driver med det der, viss det ikke spraker og braker så er det et dårlig annlegg:P
                Er ikke alle som gidder å bruke tusenvis av kr på støydemping da..
                Bmw e34 520:
                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                Comment


                • #9
                  kjekt å bruke tusenvis på støydemping da, slipper å måtte overdøve veistøy og skrangling ellers
                  VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

                  Comment


                  • #10
                    Ah, slik høres alle mercedesene av den modellen av her også Er direkte artig å høre på
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                    Comment


                    • #11
                      har brukt å legge 4mm asfalt bak på skiltet mitt , dreper det meste av støy d
                      ting trenger ikke koste sjorta for å være bra

                      2004 Focus ST170

                      Comment


                      • #12
                        Jeg hadde stort hell med og ta av den svartte skilt holder/plata og sette sånne puter til og ha under møbelbein på skiltet. Så skru skiltet rett i bilen uten ramme, på forrigje bilen min.. ble knyst..
                        sound.vision.soul

                        Type R

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by LLH View Post
                          Jeg hadde stort hell med og ta av den svartte skilt holder/plata og sette sånne puter til og ha under møbelbein på skiltet. Så skru skiltet rett i bilen uten ramme, på forrigje bilen min.. ble knyst..
                          Ikke smart å sette noe bak skiltet, som trekker vann..
                          VW/Audi ende-tusi-ast!

                          Comment


                          • #14
                            pøsj.. satt der ett år uten problemer.. Var mere riper og lakk skader at skilt ramma enn av de putene..
                            sound.vision.soul

                            Type R

                            Comment


                            • #15
                              Probleme med 190'n er ikke at skiltplata skurer har... det er nok lokket, pga de smarte tysker jævla la no plater der dobbelt så skranglinga skulle bli mindre når folk hadde igjen luka mener jeg og leste her på ei tysk 190 side.. så må nok få i meg no dempe matter.....
                              mvh JiM Andre
                              Folk med hjerne, kjører bil med STJERNE
                              Cerwin Vega
                              Helix

                              Comment

                              Working...
                              X