PDA

Vis full versjon : EMMA: Ang. årets NM, Gatebilmessen er avlyst.

espsko
11-09-2008, 13:08
Da årets Gatebilmesse på Lillestrøm, som var arena for vårt oppsatte NM i år, dessverre er avlyst, er vi nødt til å finne en ny arena for årets norgesmesterskap.

Nærmere informasjon om NM vil komme fortløpende, men vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at årets NM uansett ikke vil arrangeres før EM, og at det derfor blir kvalifikasjonspoengene som avgjør hvem som får stille i EM. De to øverste i hver klasse er kvalifisert, og om en av dem ikke vil stille rykker tredjemann oppover, og så videre.

Morty00
11-09-2008, 15:43
Arghh :( å jeg som hadde fikset meg fri....

får håpe dere finner en ny plass fort

dBcompaniet
11-09-2008, 16:07
Dette har vært kjent lenge..
Såvidt jeg vet er vel også alternativer gitt, men ikke bekreftet?

Morty00
11-09-2008, 16:18

hvorfor har da ikke dette kommet ut før? :bw:

espsko
11-09-2008, 16:53
Såvidt jeg vet er vel også alternativer gitt, men ikke bekreftet?

Det er ikke lenge siden vi fikk det endelig bekreftet, men det stemmer at det lenge har vært litt frem og tilbake med hensyn til om det ble noe av messa. Vi ønsket ikke å gå ut med en avlysning før vi hadde fått en endelig bekreftelse.

Vi jobber med alternativer, men ønsker ikke å gå ut med noe før ting er spikret.

Morty00
11-09-2008, 18:48
Vi jobber med alternativer, men ønsker ikke å gå ut med noe før ting er spikret.

Et lite ønske fra en liten gutt nordpå: Kan dere prøve å unngå å arrangere NM sør for Oslo? Slik at vi som kommer nordfra slipper å kjøre så sinnsykt langt.

:aa::az::ay:

espsko
11-09-2008, 18:55
Et lite ønske fra en liten gutt nordpå: Kan dere prøve å unngå å arrangere NM sør for Oslo? Slik at vi som kommer nordfra slipper å kjøre så sinnsykt langt.

Det er defintivt et mål å legge til rette for at det skal være enklest mulig for folk fra alle steder i landet, men samtidig er det mange andre ting som må taes hensyn til. Vi prøver ihvertfall så godt vi kan å oppfylle alle ønsker, og holder dere selvfølgelig oppdatert underveis så fort vi har noe å melde. Jeg kan ihvertfall si at det foreløpig ikke ligger an til å bli noe sør for Oslo, heller motsatt - men som sagt er ingenting spikret enda, så jeg har ikke lyst til å si så mye før det er bestemt.

sredving
11-09-2008, 22:13
Norges midtpunkt ligger jo ikke mange milene unna meg da:ca:
Riktignok ligger det midt i skogen en plass :au:

Morty00
17-09-2008, 21:36
Finner dere ut noe angående tid og sted? Venter i spenning....

espsko
17-09-2008, 21:39
Finner dere ut noe angående tid og sted? Venter i spenning....

Vi jobber på spreng.. :)

Morty00
17-09-2008, 21:41
Sorry, er bare litt :cd: utolmodig

espsko
18-09-2008, 09:13
Sorry, er bare litt :cd: utolmodig

Skjønner! :D Skal holde alle oppdatert så fort vi kan si noe mer, men foreløpig er det litt for mange løse baller i lufta.

Bilstereosenteret.no
18-09-2008, 09:39
Dere får komme ned å ha det i Tønsberg :D

Vi har stor uteplass, plenty strøm til alle og jaggu tror jeg ikke vi skal kunne ordne en grill også ;)

Audio-art
18-09-2008, 09:42

Vi har stor uteplass, plenty strøm til alle og jaggu tror jeg ikke vi skal kunne ordne en grill også ;)

Det passer vel bedre med en vanlig konkuranse utedørs i Tønsberg. Dere får engasjere oss til neste år da vet du. Jo før dere har dato klar, jo bedre.

espsko
18-09-2008, 10:33

Akkurat NM er vi nok nødt til å ha innendørs. Vi overlever regn på vanlige konkurranser, men et NM i regn kan ikke gjennomføres.

Bilstereosenteret.no
18-09-2008, 10:44
skjønte det. NM har så langt jeg kan huske aldri vært utendørs. Men Tønsberg Messehall er vel et alternativ om dere ønsker å komme i denne retningen.

Joboo
18-09-2008, 17:47
skal de ikke arrangeres noe i vikingskipet med gatebil og sånt i høst. mener jeg har lest om dette et sted. er jo et alternativ det. :ds:

espsko
18-09-2008, 18:10
skal de ikke arrangeres noe i vikingskipet med gatebil og sånt i høst. mener jeg har lest om dette et sted. er jo et alternativ det. :ds:

Det har vært diskutert, men vi får dessverre ikke oppfylt våre behov i forhold til arrangementet i Vikingskipet.

Joboo
18-09-2008, 19:01
Det har vært diskutert, men vi får dessverre ikke oppfylt våre behov i forhold til arrangementet i Vikingskipet.

er jo synd egentlig det da.

Morty00
27-09-2008, 18:15
Siden det er ganske stilt her på denne delen av forumet så regner jeg med at dere jobber på spreng med å finne egnet plass for NM ;):ay:

Tufte
27-09-2008, 22:00
for min del så syns jeg det er merkelig at vi ikke har mulighet til å ha en felles bilstereo finale, ettersom miljøet ikke ikke er så kjempe stort i Norges land..:)

espsko
28-09-2008, 10:11
for min del så syns jeg det er merkelig at vi ikke har mulighet til å ha en felles bilstereo finale, ettersom miljøet ikke ikke er så kjempe stort i Norges land..:)

Det har også vært både ønsket og forsøkt, men gikk dessverre ikke som planlagt. Vi jobber fortsatt med saken, så får vi se hva som skjer.

Tufte
04-10-2008, 19:13
når kan vi forvente at info om NM-finalen kommer a?
noe nytt i saken?

Morty00
04-10-2008, 20:09
når kan vi forvente at info om NM-finalen kommer a?
noe nytt i saken?

stiller samme spørsmål selv. Er noen her som må planlegge litt for å dra på NM.... er ikke bare å ta fritt fra jobben noen dager/ei uke sånn helt på sparket. Veldig greit å få beskjed så tidlig som mulig.

Andy
09-10-2008, 19:40
Dem som tror det er lett å få tak i en stor nok hall sånn på sparket, til en vettu pris tar nok skammelig feil.
De fleste er allerede booket helt til over jul eller svimlende dyre.
Jeg har også hatt løpende dialog med Gatebil ang div muligheter, men å stå utenfor vikingskipet i midten av november er ikke aktuelt for en EMMA finale. Det finnes ikke plass for oss inne i "skipet" for å si det sånn, og dessuten så er det kun noen få timer på lørdagskvelden som Gatebil har arangement der.
Et stort nok telt(som det for øverig ikke er plass til der med tanke på publikum osv) koster 100 tusen for en helg.

Men allerede i morgen så kan svaret ligge der, skal av gårde å se på det beste alternativet i da.:ds:

Morty00
09-10-2008, 20:03
Beklger, men er bare litt utolmodig. skjønner at det tar tid å finne en plass å arranger nm innendørs.

espsko
09-10-2008, 21:36
Beklger, men er bare litt utolmodig. skjønner at det tar tid å finne en plass å arranger nm innendørs.

Som Anders skriver er det ikke bare bare, men vi har noen svært aktuelle alternativer som det jobbes med om dagen. Forhåpentligvis kommer man i det minste frem til en konkret dato veldig snart.