Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paulsberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Paulsberg

    Jeg og Paulsberg bestemte oss for å gjøre en liten byttehandel, jeg tok ferja til moss, var litt treig og mista den jeg skulle ta, tok den neste og han venta på meg i moss, hyggelig gutt og handelen gikk fint...!
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 16:29.

  • #2
    har også gjort en liten handel med denne karen, bare positive ting å si om han

    Comment


    • #3
      Paulsberg - GOD kjøper

      Møtte han i Larvik i dag for en handel, hyggelig kar, kjøpte ett Focus Acoustics BC-693 for en kamerat.

      Comment


      • #4
        Paulsberg

        Andre gangen han kjøper kasse av meg, seriøs og grei å ha med å gjøre.

        Mvh
        Dag Johansen
        Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 00:30.
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #5
          Paulberg er en alrigt kar å handle med, jeg sendte han varen og han overførte penger etter at den var motatt Setter pris på at man kan stole på folk
          Anbefales!

          Comment


          • #6
            Jeg kan også skrive under på at dette er en ryddig kar.
            Nå har jeg ikke handlet noe store greier, men han møtte opp på avtalt sted til avtalt tid osv
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              Paulsberg er en veldig trivelig kar ja, han sendte meg noen 53mm^2 kabelsko, skulle ikke engang ha noe for de.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment

              Working...
              X