PDA

Vis full versjon : Rockford Fosgate

chin
26-05-2007, 13:54
Heisann folkens. Dere virker å ha sykt med peiling mange av dere, og det er mange som drar på store treff å møter rundt omkring.

Kan noen verifisere for meg om det er noen rundt i det ganske land som er med å konkurrere med RF oppsett? Skulle gjerne likt å sett noen slike bygg, men jeg har søkt litt rundt på forumet her, men ser at det er ingen her som bruker det. :) Ei heller finner jeg så veldig mye rundt omkring på nettet heller, da jeg ikke er heeelt sikker på hva jeg skal søke på.

Så om noen har en liten mulighet til å hjelpe meg her? Har RF oppnådd noen store priser i de siste årene innenfor de forskjellige sjangrene innen EMMA?

Bilstereosenteret.no
26-05-2007, 14:53
Fido.no har RF bil han har konkurrert med i flere år

Erik André
26-05-2007, 14:56
tror vi sier http://fidod.no/

InstallBay Hamar
26-05-2007, 15:07
Jeg ble norgesmester i en klasse som het pro unlimited med RF Power forsterkere og sub'er i 2003... Det samme ble Fido i expert unl også, hvis j ikke husker feil...

chin
26-05-2007, 22:40
Så det er ikke så alt for mange som bruker RF som har kjente navn rundt omkring her i Norge for tiden. Kjedelig da, kunne tenkt meg å sett/hørt litt på de.

Oh well, får ta det igjen ved en senere anledning. Takk for svar, folkens. :)

Jonny.B
26-05-2007, 22:59
tror kanskje ikke RF har egnet utstyr til seriøst SQ bruk lengre,var mange som brukte det før,men nå har det falt helt bort. På EM i sveits ifjor,så var det en bil som brukte RF amper,foruten fido sin.

chin
27-05-2007, 01:48
Hvordan er dem på SPL da? Er det likedan der, eller har dem fortsatt noe som burper bra?

Jonny.B
27-05-2007, 09:43
de har jo amper som er store som fjell,og subber som er tyngre enn en bil,så burper gjør det sikker.:)

PikoFlex
27-05-2007, 11:28
Kan ikke si de nye subbene demmers egner seg til SPL, men TRF subbene funker som bare F. Men de dyreste forsterkerne fra RF er meget bra.