Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spm om diskant montasje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spm om diskant montasje

    Jeg skal ha diskanten min ett sted frem i bilen men for og få det skikkelig må jeg støpe den fast.
    Så hva kan jeg bruke som baffelring til en diskant da mon tro?
    Hvordan er det dere fester disse på et skikkelig vis, mdf baffel ring eller en rør bit som man trer diskanten inni?

    Ser det er skruehull bakpå den som sikkert kan brukes til feste anordning når jeg tenker meg om...

  • #2
    Hvis det et et eget lite hus som følger med for å overflatemontere diskantene f.eks på dashbordet, så kan du skru eller lime denne fast med smeltelim i ønsket posisjon. Så "sparkler" du den fast med støpeplast.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Originally posted by InstallBay View Post
      Hvis det et et eget lite hus som følger med for å overflatemontere diskantene f.eks på dashbordet, så kan du skru eller lime denne fast med smeltelim i ønsket posisjon. Så "sparkler" du den fast med støpeplast.
      Har ikke det....

      Comment


      • #4
        rørlegger firmaer har mange fine plast rør som er fine å montere diskanter i.





        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #5
          Det så bra ut

          Hvordan sitter den fast da, presspassning eller noe?

          Comment


          • #6
            du har jo gjenger bak,så du kan skru fast en liten vinkel eller noe for å få den fast.
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              Ja jeg tenkte og få brukt det skruehullet der til noe fornuftig

              Comment

              Working...
              X