Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joakim

    Må desverre melde fra om at bruker Joakim ikke er en særlig god kjøper/selger..

    Dette fordi vi ble enige om at jeg skulle sende en forsterker til han, og han skulle sende penger + cd-spiller i retur..

    Pengene fikk jeg, etter noen mnd'er, og den er grei, for det var avtalt at han skulle dele opp betalingen.. (kanskje ikke over flere mnd'er, men pytt-pytt).

    Så skulle han sende cd-spiller.. heh, det har ikke skjedd.. Jeg husker ikke nøyaktig når denne handelen vår fant sted, men det nærmer seg 1år siden..

    Jeg har tatt kontakt med han flere ganger, og fått svar de fleste gangene (helt til nå), hvor det sto at han skulle sende spilleren den og den dagen.. Har sikkert fått beskjed om dette 10 ganger, men har som sagt ikke sett noe til spilleren.. Han har "glemt" å sende den flere ganger, samt at han hadde mye å gjør på jobb, så han ikke fikk tid.. Og den er også grei, har man en jobb som krever noe ekstra så skal han ikke "straffes" for det.. Har han det travelt så har han det travelt, jobb er viktigere enn å få sendt avgårde en cd-spiller.. Men han kunne da kanskje fått noen andre til å sende den? Ikke vet jeg..

    Det er ikke lenge siden jeg tok kontakt med han, og da sa han at han hadde sendt spilleren, og at jeg skulle få sporingsnummer dagen etterpå, for det hadde han lagt igjen på jobb.. Jeg ble jo såklart glad for endelig å få spilleren! Men.....

    Etter 1mnd eller noe sånt hadde jeg fortsatt ikke sett noe til spilleren.. Jeg spurte om hva som hadde skjedd, men fikk ikke noe konkret svar.. Ikke har jeg fått sporingsnummer, og ikke spiller..

    Jeg har prøvd å ta kontakt noen ganger i det siste, men får ikke svar verken på PM, msn eller telefon..


    Jeg må bare poste denne for å håpe at han kanskje ser det, å svarer meg..

    Jeg har forstått Joakim på en helt annen måte enn dette, så at jeg måtte gå "så langt" som å poste dette syntes jeg ikke var noe gøy i det hele tatt, men jeg vil jo ha spilleren jeg har betalt for!


    Så til Joakim: Ser du dette så ta kontakt, eller send spilleren er du snill....?


    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 01:22.
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

  • #2
    Originally posted by aFFekak View Post
    Må desverre melde fra om at bruker Joakim ikke er en særlig god kjøper/selger..

    Dette fordi vi ble enige om at jeg skulle sende en forsterker til han, og han skulle sende penger + cd-spiller i retur..

    Pengene fikk jeg, etter noen mnd'er, og den er grei, for det var avtalt at han skulle dele opp betalingen.. (kanskje ikke over flere mnd'er, men pytt-pytt).

    Så skulle han sende cd-spiller.. heh, det har ikke skjedd.. Jeg husker ikke nøyaktig når denne handelen vår fant sted, men det nærmer seg 1år siden..

    Jeg har tatt kontakt med han flere ganger, og fått svar de fleste gangene (helt til nå), hvor det sto at han skulle sende spilleren den og den dagen.. Har sikkert fått beskjed om dette 10 ganger, men har som sagt ikke sett noe til spilleren.. Han har "glemt" å sende den flere ganger, samt at han hadde mye å gjør på jobb, så han ikke fikk tid.. Og den er også grei, har man en jobb som krever noe ekstra så skal han ikke "straffes" for det.. Har han det travelt så har han det travelt, jobb er viktigere enn å få sendt avgårde en cd-spiller.. Men han kunne da kanskje fått noen andre til å sende den? Ikke vet jeg..

    Det er ikke lenge siden jeg tok kontakt med han, og da sa han at han hadde sendt spilleren, og at jeg skulle få sporingsnummer dagen etterpå, for det hadde han lagt igjen på jobb.. Jeg ble jo såklart glad for endelig å få spilleren! Men.....

    Etter 1mnd eller noe sånt hadde jeg fortsatt ikke sett noe til spilleren.. Jeg spurte om hva som hadde skjedd, men fikk ikke noe konkret svar.. Ikke har jeg fått sporingsnummer, og ikke spiller..

    Jeg har prøvd å ta kontakt noen ganger i det siste, men får ikke svar verken på PM, msn eller telefon..


    Jeg må bare poste denne for å håpe at han kanskje ser det, å svarer meg..

    Jeg har forstått Joakim på en helt annen måte enn dette, så at jeg måtte gå "så langt" som å poste dette syntes jeg ikke var noe gøy i det hele tatt, men jeg vil jo ha spilleren jeg har betalt for!


    Så til Joakim: Ser du dette så ta kontakt, eller send spilleren er du snill....?



    Hmm..
    Her har vi hatt litt frem og tilbake ja! Spilleren har vært hos deg en gang som den kom i retur av en eller annen grunn.. Mulig fordi du har vært i militæret og ikke kunnet hente den? Ellers så har vi hatt god kontakt og fått byttet og ordnet flere ting og det har gått som avtalt, så håper vi får orden på dette også!
    Sender selvfølgelig spilleren til deg ASAP! Har ingen intensjon om å lure deg, har ikke fått PM eller tlf fra deg som jeg ikke har besvart etter hva jeg kan se, skal ikke være så vrien å få tak i..

    Nummeret mitt er: 94355200, men du har vel det fra før.. Msn' min står alltid pålogget, så kommer frem der også.
    Ta kontakt når du ser meldingen, så ordner vi sakene!
    Last edited by Joakim; 02-10-2008, 04:23.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #3
      Ser ut som dette ordner seg da!
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #4
        Ja vi får håpe det ordner seg!=) Ville egentlig ikke skrive her, men har som sagt tatt kontakt alt for mange ganger, og fått til svar at jeg skal få spilleren, men ikke fått.. Men har fått beskjed fra Joakim om at han skal ordne dette nå, så vi satser på at han gjør det=)

        Oppfatter han egentlig som en veldig seriøs og vennlig type, så at det ble sånn som det ble, regner jeg med bare var et "uhell" eller hva jeg skal kalle det..
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Det var bra det ordna seg da, for det er så kjedlig med sånne episoder man kunne vært foruten...
          Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
          # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

          Comment

          Working...
          X