PDA

Vis full versjon : Noen som har erfaring med Hifocs her?

zoom zoom
28-05-2007, 01:04
Som tittelen sier, ser at importøren har noen syke priser i forhold til USA som jeg mener ikke kan forsvares men så kan det hende de gir gode rabatter også da :D

Er det mye som er solgt i Norge og kansje noen vil dele litt erfaring?

Morten Pettersen
28-05-2007, 09:49
Er noen i norge som har tatt inn ja, å har pr dags dato ikke hørt om noen som er missfornøyd eller ødelagt noe fra det merket. :)
Har lyst på en amp fra XX serien selv :) De er driiiiiiiiit fine

zoom zoom
28-05-2007, 10:26
Kan prisen i norge forsvares i forhold til prisen andre steder synes dere da?

Morten Pettersen
28-05-2007, 10:39
Synes Jonassen har tatt seg alt for godt betalt uansett, kontra hva du tjener på å ta det inn selv. Husker ikke helt, men tror det var en XX-coloussus amp jeg kikket på fra statene som kom på 7-8 lapper inn til norge med frakt + mva.
Jonassen skulle ha 24999??
Får nesten 3 stk for prisen av 1 likom

Tommen
28-05-2007, 11:40
En kamerat har en XX-Culussus II og han er kjempe fornøyd med den iallefall. Den skal drive en RE Audio XXX 12" 06 mod, kommer til å slå godt ifra seg:)

zoom zoom
28-05-2007, 12:30
Nei det er det jeg mener, de gir kansje gode rabatter når de legger veil pris så høyt. Man får i de fleste tilfeller tre for 1 ved og handle i usa og det kan ikke mange andre merker skilte med :D

Hvordan er de skrudd sammen da, ser det ut som kina produkt i sammenføyninger osv eller snakke vi skikkelig kvalitetsfølelse?

Fant en test av 5Kw på nettet og den kom forferdelig godt ut, de greide god ikke mere enn ca 4,6Kw ved 1% thd og 14,4V mener jeg og huske. Men det er jo bra nok det i de fleste tilfeller ;)

Boomboxx
28-05-2007, 14:17
Hifonics yter bra til prisen, men yter ikke heelt hva det lover (selv om det i alle tilfeller er nok). Litt SoundMagus-aktig. Du kunne jo også tatt en titt på Autoteks forsterkere. MM4000.1D, f.eks, eller 2000.1D som et bra rimeligere alternativ. :)

Samme eier som Hifonics (Maxxsonics), og Autotek har bra rykte for å yte det de lover eller mer. MM1400.1D er målt til 1700W RMS. :)

Jeg har god erfaring med Autotek!

vegardrs
03-06-2007, 12:44
har du linker til Autotek?

Boomboxx
07-06-2007, 19:24
www.maxxsonics.com

Autotek, MB Quart, Hifoncs og Crunch...

Draugen
26-08-2007, 11:30
Hifonics yter bra til prisen, men yter ikke heelt hva det lover (selv om det i alle tilfeller er nok). Litt SoundMagus-aktig. Du kunne jo også tatt en titt på Autoteks forsterkere. MM4000.1D, f.eks, eller 2000.1D som et bra rimeligere alternativ. :)

Samme eier som Hifonics (Maxxsonics), og Autotek har bra rykte for å yte det de lover eller mer. MM1400.1D er målt til 1700W RMS. :)

Gjelder det i samme grad for alle seriene deres?
Har jo alt fra de billige til de ekstreme hifonics, er det likt hos alle?

Auto-Bilstereo
26-08-2007, 11:39
Hifonics yter bra til prisen, men yter ikke heelt hva det lover (selv om det i alle tilfeller er nok). Litt SoundMagus-aktig.

og hvor har du denne informasjonen fra?

BeemerZ1
26-08-2007, 16:14

Vet at du ikke kan svare for deg, men dette gjelder ikke generellt!
Billigseriene måler normalt litt mindre enn oppgitt, men alle i toppseriene (XI, XX, XXV osv) yter mer enn oppgitt ;)
Skulle forresten likt å se den som klarer å høre forskjell på 1400 og 1700 W...
Hifonics er helt på toppen når det gjelder pris/ytelse uansett, men ikke i Norge :bc:
Dessuten er de (gjelder sikkert hele Maxxsonics) helt råe på support!