Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaring med Hifocs her?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaring med Hifocs her?

    Som tittelen sier, ser at importøren har noen syke priser i forhold til USA som jeg mener ikke kan forsvares men så kan det hende de gir gode rabatter også da

    Er det mye som er solgt i Norge og kansje noen vil dele litt erfaring?
    Last edited by zoom zoom; 28-05-2007, 02:28.

  • #2
    Er noen i norge som har tatt inn ja, å har pr dags dato ikke hørt om noen som er missfornøyd eller ødelagt noe fra det merket.
    Har lyst på en amp fra XX serien selv De er driiiiiiiiit fine

    Comment


    • #3
      Kan prisen i norge forsvares i forhold til prisen andre steder synes dere da?

      Comment


      • #4
        Synes Jonassen har tatt seg alt for godt betalt uansett, kontra hva du tjener på å ta det inn selv. Husker ikke helt, men tror det var en XX-coloussus amp jeg kikket på fra statene som kom på 7-8 lapper inn til norge med frakt + mva.
        Jonassen skulle ha 24999??
        Får nesten 3 stk for prisen av 1 likom

        Comment


        • #5
          En kamerat har en XX-Culussus II og han er kjempe fornøyd med den iallefall. Den skal drive en RE Audio XXX 12" 06 mod, kommer til å slå godt ifra seg
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #6
            Nei det er det jeg mener, de gir kansje gode rabatter når de legger veil pris så høyt. Man får i de fleste tilfeller tre for 1 ved og handle i usa og det kan ikke mange andre merker skilte med

            Hvordan er de skrudd sammen da, ser det ut som kina produkt i sammenføyninger osv eller snakke vi skikkelig kvalitetsfølelse?

            Fant en test av 5Kw på nettet og den kom forferdelig godt ut, de greide god ikke mere enn ca 4,6Kw ved 1% thd og 14,4V mener jeg og huske. Men det er jo bra nok det i de fleste tilfeller

            Comment


            • #7
              Hifonics yter bra til prisen, men yter ikke heelt hva det lover (selv om det i alle tilfeller er nok). Litt SoundMagus-aktig. Du kunne jo også tatt en titt på Autoteks forsterkere. MM4000.1D, f.eks, eller 2000.1D som et bra rimeligere alternativ.

              Samme eier som Hifonics (Maxxsonics), og Autotek har bra rykte for å yte det de lover eller mer. MM1400.1D er målt til 1700W RMS.

              Jeg har god erfaring med Autotek!

              Comment


              • #8
                har du linker til Autotek?

                Comment


                • #9
                  www.maxxsonics.com

                  Autotek, MB Quart, Hifoncs og Crunch...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Boomboxx View Post
                    Hifonics yter bra til prisen, men yter ikke heelt hva det lover (selv om det i alle tilfeller er nok). Litt SoundMagus-aktig. Du kunne jo også tatt en titt på Autoteks forsterkere. MM4000.1D, f.eks, eller 2000.1D som et bra rimeligere alternativ.

                    Samme eier som Hifonics (Maxxsonics), og Autotek har bra rykte for å yte det de lover eller mer. MM1400.1D er målt til 1700W RMS.

                    Jeg har god erfaring med Autotek!
                    Gjelder det i samme grad for alle seriene deres?
                    Har jo alt fra de billige til de ekstreme hifonics, er det likt hos alle?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Boomboxx View Post
                      Hifonics yter bra til prisen, men yter ikke heelt hva det lover (selv om det i alle tilfeller er nok). Litt SoundMagus-aktig.
                      og hvor har du denne informasjonen fra?
                      Do-It-Yourself - DIY stash

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Boomboxx View Post
                        Hifonics yter bra til prisen, men yter ikke heelt hva det lover (selv om det i alle tilfeller er nok). Litt SoundMagus-aktig. Du kunne jo også tatt en titt på Autoteks forsterkere. MM4000.1D, f.eks, eller 2000.1D som et bra rimeligere alternativ.

                        Samme eier som Hifonics (Maxxsonics), og Autotek har bra rykte for å yte det de lover eller mer. MM1400.1D er målt til 1700W RMS.

                        Jeg har god erfaring med Autotek!
                        Vet at du ikke kan svare for deg, men dette gjelder ikke generellt!
                        Billigseriene måler normalt litt mindre enn oppgitt, men alle i toppseriene (XI, XX, XXV osv) yter mer enn oppgitt
                        Skulle forresten likt å se den som klarer å høre forskjell på 1400 og 1700 W...
                        Hifonics er helt på toppen når det gjelder pris/ytelse uansett, men ikke i Norge
                        Dessuten er de (gjelder sikkert hele Maxxsonics) helt råe på support!

                        Comment

                        Working...
                        X