Announcement

Collapse
No announcement yet.

Importere Soundstream

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Importere Soundstream

    Lurte på om noen visste hvor mye det koster for privatpersoner å importere bilstereoprodukter fra USA? Tenkte på toll, avgifter og frakt. Noen som har gjort det før? (Var det uten problemer?)

    Og om det vil lønne seg i forhold til å kjøpe av norske forhandlere? Dette gjelder hovedsakelig Soundstream produkter. Eventuelt hvem selger Soundstream i Norge? Jeg har sett på noen forhandlere.

    Jeg er ute etter XXX-serien pluss noen andre små ting.

    Soundstream XXX-15
    Soundstream XXX-10000D
    Soundstream TRC.6N
    Soundstream TRA960.4
    Soundstream SC-2A

    Er noen produkter jeg vurderer.

    Har kikka litt på denne sida;

    www.audio-warehouse.com
    Øyvind Kalbækken

    Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

  • #2
    Du må betale mva på kjøpesummen og det det koster og frakte produktene til norge.

    Hvist du kjøper stereo for 20.000Kr og det koster 2000kr i frakt helt til døra må du betale 27.500kr levert i norge.

    Pass på at butikken du kjøper fra trekker ifra den lokale momsen for det skal de gjøre når de eksporterer tror jeg...

    Comment


    • #3
      Det visste jeg, så jeg må ikke betale noe mer enn mva? Da blir det jo utrolig mye billigere enn å kjøpe her i Norge.

      Og hva vil dere si om Soundstream? Bare produkter, noe å anbefale?
      Last edited by Øyvind; 28-05-2007, 14:39.
      Øyvind Kalbækken

      Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

      Comment


      • #4
        www.megabillig.no

        eller

        Engenaudio.com

        Der er de plassene som har det du leter etter så vidt jeg vet!
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #5
          det er jo noen kroner å spare, men tror neppe du vil få like mye hjelp med oppsett, kasseforslag, deling og andre ting du vil trenge for å få det meste ut av komponentene du velger..

          det får du garantert hos engen.
          96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
          Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
          tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

          Comment


          • #6
            Hva vil dere si om Soundstream?
            Bare produkter?
            Noe å anbefale?

            Åssen er XXX-serien dems?
            Øyvind Kalbækken

            Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

            Comment


            • #7
              Soundstream er bra etter min mening ja. Mange kvalitetsprodukter.
              XXX-serien er jo bare BRUTAL da kort forklart. Vil tro morten har noe han ville sagt om den serien siden han har en del av den
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                Soundstream produktene er veldig gode og leverer hva de lover. XXX-serien er mildt sagt brutale, men dessverre er de best egnet i rene konkurransebiler der du kan mate de med 16-18 volt. Men ikke missforstå, de leverer rikelig med krutt på 12-14 volt også

                Isteden for å ta inn dette selv, kan du jo høre med Morten Pettersen her på forumet, kan jo tenkes han selger oppsettet sitt
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Jeg vurderer en XXX-15 og en XXX-10000D.. Men ser at han har 2, er det nødvendig? Syntes 10kW er mye jeg da men.

                  Og passer det med komponentsett i Tarantula-serien til det?
                  Øyvind Kalbækken

                  Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                  Comment


                  • #10
                    Ta i betraktning at XXX-serien ikke er laget for å spille musikk. Dette er utstyr som er spesiallaget for dB drag og egner seg best til dette. Er du ute etter et oppsett som spiller brutalt, men som kan spille musikk på en tilfredstillende måte så er det mye annet utstyr som burde være langt mer interessant å se på.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #11
                      Hadde ikke noen planer om å selge pop kassa nei Liker det jeg
                      Jeg kan garantere deg at det funker bra på 1 amp, men med 2 så får du litt mer headrom å gå på til fordel av musikk bruk.
                      Synes oppsettet fungerer utmerket til vanlig musikk bruk også, til tross av at det er rent db elemenent.
                      Du setter deg ikke inn i bilen med det oppsettet for å høre etter detaljer eller kose deg på lang turer, men heller når du skal ned på shell å bråke eller råne litt.
                      Med 1 amp så ristet det godt inne på hyllene på Pizzanini i Horten når dama ralla forbi. Huset ligger ca 40 meter fra veien å brukte 1 amp med ett "dårlig" batteri.
                      Jeg vil sterkt annbefale elementet og ampene, men husk batteri + dynamo+ kabler + god spiller (cd hopper i spilleren) + demping + peltor + portet kasse + stor sikring foran + ikke kresen kjerring + ikke bykymre deg om at du ligger LANGT over smerte terskelen når det gjelder bruk av kassa

                      Comment

                      Working...
                      X