Announcement

Collapse
No announcement yet.

Integrering av ettermarkedsspiller og orginalt system

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Integrering av ettermarkedsspiller og orginalt system

    Hei!

    Er det noen som har peiling på hvordan jeg får en alpine- eller pioneer-spiller til å fungere sammen med orginalsystemet i en BMW 3-serie, f.eks.?

    Har hørt at det finnes en eller annen slags omformer/adapter for dette, kan det stemme?

    Alle svar mottas med stor takknemelighet!


    Mvh
    Thomas
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

  • #2
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Hei!

    Er det noen som har peiling på hvordan jeg får en alpine- eller pioneer-spiller til å fungere sammen med orginalsystemet i en BMW 3-serie, f.eks.?

    Har hørt at det finnes en eller annen slags omformer/adapter for dette, kan det stemme?

    Alle svar mottas med stor takknemelighet!


    Mvh
    Thomas
    Som bilstereo og BMW spesialist, så kan jeg svare deg, når jeg vet hvilken 3-serie, og hvilket original-oppsett du har.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      Var vel snakk om nyeste 3-serie, Thomas? Altså E90.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Originally posted by Typhon View Post
        Var vel snakk om nyeste 3-serie, Thomas? Altså E90.
        Hvis det er E90, så må jeg også vite om den har ekstern forsterker eller ikke.
        Har skiftet spiller i nye 1 serien.
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          Originally posted by Audio-art View Post
          Hvis det er E90, så må jeg også vite om den har ekstern forsterker eller ikke.
          Har skiftet spiller i nye 1 serien.
          Ok... jeg snakker litt for Thomas nå, men det gjelder litt generelt dette her. Han snakket med meg om dette på telefonen i går. Så regner med at det er forskjellig fra oppsett til oppsett ja
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Spytt ut Thomas. Hva har du fått deg nå?
            Har selv montert AVIC-X1BT i en E90. Eneste minuset var at Ryggesensoren slutta å fungere. Denne er koplet opp mot originalradioen slik at pipingen går ut i høyttalerene. Dette skjedde IKKE med ettermarkedsradio. Ellers var det Plug and play. Denne bilen hadde for;vrig helt standard anlegg ellers.
            Mvh
            Stig Johansson

            Comment

            Working...
            X