Announcement

Collapse
No announcement yet.

Disturbd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Disturbd

    Byttet til meg en Soundstream SCX-8 Hybrid Capacitor 8F. Byttet gikk fort og kondensatoren er som han beskrev. Er meget fornøyd med denne byttehandelen

    Så Disturb er til å anbefale

    Takker så mye for en hyggelig handel
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 20:36. Reason: Tråder slått sammen, tittel endret.

  • #2
    Disturbd god bytter

    Hadde ærend et"lite stykke unna" og møtte han idag. Han hadde Alpine-saken med seg og det ble gjordt en byttehandel. MEGET FORNØYD.....
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #3
      Disturbd - Negativ Erfaring

      I november skulle disturbd og jeg gjøre en byttehandel (rcbil mot forsterker). På posten klarte jeg å klusse det til med to av pakkene jeg sendte så en stereopakke til en verdi av rundt 11 000kr ble sendt til disturbd og ikke forsterkeren. Jeg ringte han opp og vi ble enige om at han skulle sende meg konto nr sitt så skulle jeg sette over penger for porto +eventuel kjøring. Så han kunne sende stereopakken direkte til rett person. Og at han skulle sende meg sporingsnr på pakken så jeg viste den var sendt videre. Etter dette har jeg sendt 4-5pm uten å få svar. Ser han er ganske aktiv på forumet så at han ikke har sett meldingene er sjansene små for.

      Nå snart 3mnd senere begynner tolmodigheten å ta slutt. og jeg kunne godt tenkt meg å få pakken tilbake. Så disturbd håper dette er en eller annen stor missforstålse så vi kan få rettet opp i dette og få tråden slettet.
      Last edited by GENEXXA; 30-06-2010, 02:56. Reason: Tittel endret.
      Min bilstereo side på facebook.
      www.facebook.com/nautiluzcreation

      Comment


      • #4
        Har du fått kontakt med kjøperen her???
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Ja, ringte han med en annen telefon i dag. Da latet han som han ikke viste hvem jeg var og at han noen gang hadde hatt noe med bilstereo å gjøre. Så jeg kan vel egentlig sette opp varene under stjålet på dette forumet. Hadde vært flott om han kunne deltatt i denne tråden. Om det er noen som har noe informasjon angående denne personen tar jeg gjerne imot. Så jeg får lagt inn en anmeldelse.
          Min bilstereo side på facebook.
          www.facebook.com/nautiluzcreation

          Comment


          • #6
            ekkelt! her snakker man dårlig forumbruker! ser han var aktiv senest på søndag... Noen kjenner han vel regner jeg med.. Vært medlem så lenge at noen bør ha navn, men det har du vel fra du sendte pakka?.....

            Regner med det er den samme "nautiluz" som tidligere, bare du har flyttet over grensen? Utrolig sur situasjon... :/

            Comment


            • #7
              Da var han lagt inn i lista over folk man ikke handler med!
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                faen dere er latterlig, en ting er at jeg ikke har mottatt noe pakke og en annen ting er at det er ikke akkurat vanskelig å lage ny profil heller.
                -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                Comment


                • #9
                  Daniel Erstad her, har hatt bilstereobasillen i 9-10 år og det er ganske lenge i og med at jeg bare er 21. Er fra ei lita bygd i nordland hvor jeg fikk pleid interessen ved hjelp av lokale rånere har hatt en drøss med forskjellige biler og har hatt trykk i de fleste.. nå prøver jeg også med å bygge litt fres i en scorpio.. har til nå anskaffet mye rart: RF t20001bd, ultimate 6,5"komp fremme, 4x philips co-ax bake, soundstream scx-8 kondensator, jalla-dvd og visonik subber.. to sistnevnte skal byttes ut
                  Burde vel gi deg litt mer info ?
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Disturbd View Post
                    faen dere er latterlig, en ting er at jeg ikke har mottatt noe pakke og en annen ting er at det er ikke akkurat vanskelig å lage ny profil heller.
                    Se der ja, nå klarer du å svare....
                    Få din forklaring nå, så får vi se hvordan dette ender.
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Disturbd View Post
                      faen dere er latterlig, en ting er at jeg ikke har mottatt noe pakke og en annen ting er at det er ikke akkurat vanskelig å lage ny profil heller.
                      Håper din oppførsel er bedre enn avataren din.Hvorfor lage ny profil hvis samvittigheten din er ren.
                      Per
                      Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                      Audison Music Expression
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                      Comment


                      • #12


                        Min bilstereo side på facebook.
                        www.facebook.com/nautiluzcreation

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Disturbd View Post
                          faen dere er latterlig, en ting er at jeg ikke har mottatt noe pakke og en annen ting er at det er ikke akkurat vanskelig å lage ny profil heller.
                          Istedenfor å kalle folk latterlige, er det vel kanskje lurt å heller prøve å rette opp i dette?

                          Ser ut som om denne situasjonen trenger et mirakel for å helle mot misforståelse ang. deres byttehandel.
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #14
                            Nok et trist eksempel på hva man får ved at det tillates uforståelige/upersonlige nick!
                            Når det kommer innlegg som "det er bare å registrere seg på nytt" så er jo lista lagt for intelligensivået til brukeren, men sånt vil ikke være like enkelt om man opererer under fullt navn...

                            Nick synes jeg er for unger på nettby o.l. og på ett forum som dette er det en UTING!
                            Burde være ett krav ved registrering at man legger inn sitt riktige navn, tlf og personalia ellers. Eller iallefall har en tvungen signatur med fullt navn. Det vil jo også være en markedsføringsverdi i seg selv, for forumeier og ha ett register med navn på brukerne.
                            Det kan kanskje legges inn at de som ikke er registrert med fullt navn, ikke får mulighet til å legge inn annonser?

                            En ting jeg har opplevd flere ganger på treff i sommer, er å helt sikkert møte mange forumbrukere ute på konkurranser/gatebil osv. som man ikke kjenner igjen, hverken på navn eller utseende. En ting hadde kanskje vært å ha profilbilde av seg selv, sammen med fullt navn?

                            Er man ikke MANN nok til å vise hvem man er, så har man ikke en dritt å gjøre på ett seriøst forum!
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Joakim View Post
                              Nok et trist eksempel på hva man får ved at det tillates uforståelige/upersonlige nick!
                              Når det kommer innlegg som "det er bare å registrere seg på nytt" så er jo lista lagt for intelligensivået til brukeren, men sånt vil ikke være like enkelt om man opererer under fullt navn...

                              Nick synes jeg er for unger på nettby o.l. og på ett forum som dette er det en UTING!
                              Burde være ett krav ved registrering at man legger inn sitt riktige navn, tlf og personalia ellers. Eller iallefall har en tvungen signatur med fullt navn. Det vil jo også være en markedsføringsverdi i seg selv, for forumeier og ha ett register med navn på brukerne.
                              Det kan kanskje legges inn at de som ikke er registrert med fullt navn, ikke får mulighet til å legge inn annonser?

                              En ting jeg har opplevd flere ganger på treff i sommer, er å helt sikkert møte mange forumbrukere ute på konkurranser/gatebil osv. som man ikke kjenner igjen, hverken på navn eller utseende. En ting hadde kanskje vært å ha profilbilde av seg selv, sammen med fullt navn?

                              Er man ikke MANN nok til å vise hvem man er, så har man ikke en dritt å gjøre på ett seriøst forum!
                              Uenig. Da tror jeg mer bilstereo ville blitt stjålet fra medlemsbiler. Spesielt dem med store prosjekt-tråder osv. Og det er jo bare å registrere seg med falskt navn/nummer.

                              Comment

                              Working...
                              X