Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny på Forumet,jah

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny på Forumet,jah

    Hei
    Er en mann i sin beste alder. Single,og har et barn(som bor langt vekk fra meg). Interessen for "lyd-i-bil" kom vel ganske tidlig. Kansje først på -90 tallet... Har ikke den store interessen i å bygge i noe annet en det en klarer med ei stikksag,og ei sirkelsag.... Ikkeno glassfiber,o.l....
    Har vært litt uheldig med at jeg ikke får ha tingene mine ifred,så Alarm er det første som monteres inn i bilen.
    Det jeg har vært mest stolt av er en gammel Passat STV fra -81. Den hadde jeg 3xPioneer TS-W 306C(12-tommere) som fikk mat fra en R/F BD 1500 i 1 ohm..... Det trøkka.....
    For tia kjøre eg rundt i en gammel -85 Jetta TD med lyd fra Pioneer(DEH p7300,TS 207,TS-W 383F) R/F Power 800.2,og en 4 kan Sony.
    Men har samlet litt lyd til bilen jeg skal ha på veien over ny-året siden Jetta´n ska inn på EU-kontroll,og jeg er DRITT-LEI den. Volvo 745 GL D -88 er snart klar for å komme på veien,og her er noe av det som skal inn.....
    Alpine IDA-X100 headunit,eller Pioneer deh700BT(har begge liggende),R/F Power 800.2 ,BD 1501 og en firekanaler fra R/F. Alpine SWR 1522(3 stk).
    Har ikke funnet ut hva jeg skal ha til sett forran og bak,men det er stor sjanse for R/F-produkter....
    Gleder meg.....
    Ellers holder jeg meg JÆVLI LANGT UNNA WINDOWS-BASERTE TING...... Hate windows..... Her er det kun en ting som gjelder,og det er OS-X..... Ikke no mere å si om den saken.... Jeg vil ikke sitte å reklamere for hva jeg mener er best,men jeg liker ikke Windows iallefall....(Noen liker datter´n osv...)
    Jobber i et Distrubusjons-firma i Troms,og jeg kjører alt ifra Avis på natta,til Stykk-gods om dagen....
    Har Hund og Leier hus sammen med min Søster....
    Vel det var i grove trekk litt om meg.....
    No Windows-crap,just Mac Power

  • #2
    Velkommen skal du være

    Glad for og se at andre bruker Macintosh maskiner !
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment

    Working...
    X