Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motorregler dbdrag 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorregler dbdrag 2008

    heijsann

    jeg lurte på detta med motor.. jeg vurderer en gratis corolla i extremklassen... men den har ingen motor, i 2007 reglene ser jeg att bilen må ha motor for å drive den frem og tilbake fra plassen sin... men i 2008 reglene fant jeg ikke den regelen.. mulig jeg er blind men jeg fant ikke den regelen når jeg skumleste...
    Mvh Thomas Holmedal

  • #2
    Del 4 – Kjøretøyets restriksjoner og bestemmelser.
    4-1 Kjøretøyet må kjøres til og fra måleområdet.
    Tilleggsretningslinjer:
    • Kjøretøyets motor må brukes for å drive fram kjøretøyet ut og inn av måleområdet. (start motorer, el motorer osv kan ikke brukes som drivkraft).
    Var da ikke så vanskelig å finne

    Comment


    • #3
      Men fortsatt har jeg vært med på å dytte div. pandaer frem og tilbake
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Joda, det er lov å dytte da, men skulle man slavisk fulgt reglene så ser jeg poenget

        Det jeg synes det blir slurvet med er når pandaer kan delta på NM og WF uten at de faktisk starter engang...
        De bør kunne vise at bilen faktisk kan kjøre, hva de gjør etter det er ett fett, f.eks..

        Comment


        • #5
          jeg må væra blind :P... det var noe dritt.. ellers hadde jeg hatt en perfekt bil til ett sånt bygg... :P
          Mvh Thomas Holmedal

          Comment


          • #6
            Ta en telefon å snakk med Tor Steinar. Det kan hende han ser litt mellom fingrene på den regelen der...
            Og godtar han det, så tror jeg ikke noen konkurenter her i Norge er så råttene at de klager på det.

            Isåfall så hadde det vært kult med flere extrembiler i Norge...
            Extreme er KULT.
            TEAM RE-LOUD
            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

            Comment


            • #7
              Det blir nok som regelen sier....
              Men, når det er sagt, så er det jo noe med at det i utrolig få tilfeller at vi ber deltagerne om å kjøre... Tror det har skjedd 1 gang på world finals...
              Tor S Aamodt.

              Comment


              • #8
                Sleng oppi en mopedmotor eller noe annet morsomt da vel.. :P Er ingen krav til hastighet og akslerasjonsevne i reglene som jeg kan se!

                Kan jo være fett med en frekk 2-taktslyd under hood'en.. hihi
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Ombygd motorsag?
                  Tor Even -
                  Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
                  Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
                  The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

                  Comment

                  Working...
                  X