Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som selger Clarion her?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som selger Clarion her?

    Skulle fått bekreftet/avkreftet om Clarion sine cd spillere er levert med en slags vinkel for montering. Og om det er mulig og få ett sett med sånne løst..

    Min 2001 Primera er levert med Clarion spiller orginalt. Da montert med disse vinkelene. Har vært hos nissan og spurt om det var en nissan del, men det var det ikke. MEN i min bil var clarionen bytta til en fordel for en Pioneer spiller som var montert med DIN ramme, og vinklene er borte vekk..


    Mvh Lars
    sound.vision.soul

    Type R

  • #2
    Originally posted by LLH View Post
    Skulle fått bekreftet/avkreftet om Clarion sine cd spillere er levert med en slags vinkel for montering. Og om det er mulig og få ett sett med sånne løst..

    Min 2001 Primera er levert med Clarion spiller orginalt. Da montert med disse vinkelene. Har vært hos nissan og spurt om det var en nissan del, men det var det ikke. MEN i min bil var clarionen bytta til en fordel for en Pioneer spiller som var montert med DIN ramme, og vinklene er borte vekk..


    Mvh Lars
    www.dreamtm.no har vell Clarion? Hadde det før iallefall, så du får ta å høre med de
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      så bare kenwood og sony der nå i alle fall.
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #4
        BRS selger Clarion.
        Mvh,

        Gunnar

        Comment


        • #5
          da har jeg fått greie på at det finnes nissan delenr på de vinklene såå da er det ikke Clarion deler.. hehe. Men spørs om nissan har de da, i og med at de har lagt ned lagret/kontor og greier i norge.. hmm.. det årner seg til slutt, ALLTID
          sound.vision.soul

          Type R

          Comment

          Working...
          X