Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM finale, info,hvis noe skulle være uklart.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NM finale, info,hvis noe skulle være uklart.

    Tidsskjema:

    Fradag: 10.00 til 18.00 Bedømming av SQ biler
    Fredag: 10.00 til 22.00 Rigging av stander.

    Lørdag 08.00 til 09.30 siste oppmøte ESPL biler.
    Lørdag 10.00 til 18.00 Utstilling
    Lørdag 13.00 første kvalifiseringsrunde ESPL.
    Lørdag 17.30 premieutdeling "publikumsbiler".
    Lørdag 20.00 til ..... Finalemidag

    Søndag 11.00- 17.00 Utstilling
    Søndag 13.00 andre kvalifisering ESPL
    Søndag 15.00 Finale ESPL, med påfølgende premieutdeling alle klasser og bilutstillinger.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

  • #2
    Nå har det seg sånn at jeg ikke hadde mulighet i det hele tatt til å ta turen til NM, så jeg har aldri bitt meg merke i hvor det skal holdes.. Men nå har det seg slik at jeg har mulighet likevel, så nå spør jeg: Hvor og når er det dette skal foregå?=)
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      Originally posted by aFFekak View Post
      Nå har det seg sånn at jeg ikke hadde mulighet i det hele tatt til å ta turen til NM, så jeg har aldri bitt meg merke i hvor det skal holdes.. Men nå har det seg slik at jeg har mulighet likevel, så nå spør jeg: Hvor og når er det dette skal foregå?=)
      http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=4547
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment


      • #4
        supert med info ketil!

        virker som om dette blir en knall helg!

        btw. er det slik at man etter første bedømming fredag kan be om en ekstra bedømming om man ikke er fornøyd?
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          Hmm.. det var litt langt gitt.. :/ Siden jeg ikke skal delta på noe som helst vis så blir det nok litt for langt desverre.. =(
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

          Comment


          • #6
            Originally posted by Eirik Aspaas View Post
            supert med info ketil!

            virker som om dette blir en knall helg!

            btw. er det slik at man etter første bedømming fredag kan be om en ekstra bedømming om man ikke er fornøyd?
            Hehe.. Du vil få 2 bedømminger, uansett om du er fornøyd eller ikke..
            Ketil Skjei
            Leder EmmaNorway
            www.emmaweb.no

            Comment


            • #7
              altså to separate bedømminger? 1 dommer hver gang eller 2?
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                altså to separate bedømminger? 1 dommer hver gang eller 2?
                2 sepparate lydbedømminger.
                Ketil Skjei
                Leder EmmaNorway
                www.emmaweb.no

                Comment


                • #9
                  Er det slik at bilene som er med på SQ reiser hjem igjen på fredagen etter vurderingen?
                  Kjipt å komme på besøk til "tom" hall på lørdagen da vi som bor maaange mil i fra, ikke rekker bort på fredagen.
                  Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                  Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                  Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                  Comment


                  • #10
                    neida, alle bilene blir der til søndag
                    www.eirikaspaas.com

                    Comment


                    • #11
                      Rabatt på vasking av bil før NM finalen!

                      Vi har fått ordnet 50% rabatt i selvvaskanlegget til Statoil på Kilen, for de som skal delta på finalen!
                      De har 4 innendørs vaskebåser og 2 båser med støvsuger +++.
                      De har også vaskemaskin om noen ønsker det.

                      Prisavtalen gjelder fra torsdag kl.18 og frem til lørdag kl.10, ved å oppgi kode "EMMA".

                      Måten dette gjøres på er at man kjøper ett verdikort inne på stasjonen som har ett depositum på kr 50,- Dette får man igjen når man er ferdig å vaske og leverer inn kortet igjen.
                      Man får altså 50% på det man ønsker å fylle på kortet med.

                      Adressen er:
                      Statoil Slagenveien
                      Slagenveien 46, 3117 Tønsberg
                      33 31 27 58
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • #12
                        det høres bra ut Bare å finne fram nå
                        Last edited by biffen071278; 04-11-2008, 22:49.
                        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by biffen071278 View Post
                          det høres bra ut Bare å finne fram nå
                          Det er veldig enkelt. Fra messeområdet kjører du sydover og følger skiltingen mot sykehuset. Når du kjører forbi sykehuset så kjører du 500m til og får Statoil på høyre side


                          Hvis du mener messeområdet så har adressen blitt skrevet her en plass, så greit for en med GPS. eller bruk gulesiders kart
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by InstallBay View Post
                            Det er veldig enkelt. Fra messeområdet kjører du sydover og følger skiltingen mot sykehuset. Når du kjører forbi sykehuset så kjører du 500m til og får Statoil på høyre side


                            Hvis du mener messeområdet så har adressen blitt skrevet her en plass, så greit for en med GPS. eller bruk gulesiders kart
                            Adressen til Tønsbergmessen er: Stenmalveien 4, 3117 Tønsberg
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #15
                              Også er det steamer på utsiden av hallen... Fredag og lørdags morgen
                              Anders Ingebretsen
                              anders@emmaweb.no

                              Comment

                              Working...
                              X