Announcement

Collapse
No announcement yet.

rapsody spiller i skoda superb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rapsody spiller i skoda superb

    noen som vet hvordan denne ser ut på baksiden?? hva jeg kan koble til den ??

  • #2
    Hei du. Det skal de kunne gi deg svar på hos en Skoda forhandler. Er faktisk utrolig hva slags innganger og utganger som finnes på noen av disse spillerene

    Comment


    • #3
      Vår erfaring er det helt motsatte. Orginalspillere har sjeldent særlig mange innganger. De fleste kan kobles til iPod og får AUX ved hjelp av adaptere. Enkelte kan også få lavnivå ut, men de er det ikke mange av.

      Connection SLI er et alternativ om du er ute etter å sette inn forsterker på den orginale spilleren din
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        takker , detter er toppmodellen ,
        kan jo bare åone,
        hos skoda har di ikke kommet med noe konkret svar,
        vil beholde orginal spiller så lenge som mulig , ettersom mange funksjoner går hjennom den,

        Comment


        • #5
          Da ville jeg plukket ut spilleren å sett. Men sansynligvis er det ikke noe å finne bak der og jeg tror bilen er så ny ennå at det ikke er kommet så mye utstyr til den ennå. Men som sagt, det finnes alternativer for å koble på f.eks forsterker og bass.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            ja, det ligger en boks bak baksetet, oppunder hattehylla med masse ledninger i, tror dette kan være en amp`?? av noe slag,

            Comment


            • #7
              Det kommer selvølgelig ann på hvilken type spiller det er. De aller rimeligste modellene er det litt dårlig med inn/utganger.De litt dyrere kan det være en del på. Det er bare å sjekke koblingsskjemaet Rart at de ikke kunne gi deg noe konkret svar syns jeg. Litt synd at jeg har skiftet arbeidssted ellers kunne jeg ha funnet det ut.
              Last edited by Nils; 11-11-2008, 21:52.

              Comment

              Working...
              X