Announcement

Collapse
No announcement yet.

forsterker vil ikke gi fra seg lyd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • forsterker vil ikke gi fra seg lyd

    sliter med at forsterkeren min ikke vil gi fra seg no lyd, har sjekka at alt er riktig kobla, og det er det.. kan det være at utgangene på spiller er sperra eller noe? veit at det var det på en spiller jeg hadde og da var det en som fjerna sperringa og da funka det som det skulle, noen forslag?

  • #2
    spiller og forsterker bruker du? koplet remote riktig?

    Comment


    • #3
      bruker en sony spiller, husker ikke hva den heter har hatt den ett par år, og forsterkern er en hifonics txi 1008D.. ja har kobbla den riktig, for når jeg kobbler den ut av forsterkeren så slutter hifonics skrifta på den og lyse.. hehe

      Comment


      • #4
        ingen som veit hva som kan være problemet?

        Comment


        • #5
          om den ikke går i protect e.l skulle man jo tro at det er signalet inn på forsterkeren det er noe i veien med.. teste med en annen spiller? skrudd opp gain osv? prøv å napp ut signal kablene og "stikk" dem halvveis inn og ut og se om du får noen skrapelyder i høyttalere/ subb

          Comment


          • #6
            nei protect lyser ikke.. signalene inn funker for prøvde med en annen forsterker og da virka det, får se hva jeg får til neste gang jeg skal drive med bilen.. krysser hvertfall fingra.. hehe

            Comment


            • #7
              om strøm og signal funker er det enten feil i forsterkeren eller høyttalerene...

              Comment

              Working...
              X