Announcement

Collapse
No announcement yet.

He is alive

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • He is alive

    Soundman is alive. Jepp, Gale-Mathias med en eller annen varebil er tilbake på vei mot manesjen.

    Konkurrerte litt for noen år siden som "amatør lyd" uten å gå HELT til topps. Var nære på et par ganger, eller hva, Engen? Husker en Seat Arosa-eier som var litt svett i sola på Gardemoen for noen år siden, sammen med en Sierra-eier fra Rindal.

    Året etterpå (2005) var jeg med som dommer, og så veldig mye Scrat og nøtta hans. Siden den gang, har jeg konsentrert med om å bygge opp Oslo Distribusjon til dèt det er i dag, med 10 ansatte og ca en kø med innleide.

    Nå begynner min verden å normalisere seg, og jeg kan igjen ta opp "gamle synder". Har noe halv-gammelt utstyr jeg har lyst å prøve å gjøre noe utav, uten at det skal bli FOR seriøst. Detta er bare moro, og litt gøy.
    Mathias.... Soundman is alive
    Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
    Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

  • #2
    Ai ai ai! Stå på! Og velkommen hit!

    Comment


    • #3
      velkommen velkommen
      MTX Stinger Alpine

      MTX VW Golf 3 1998 STV.

      Comment


      • #4
        Originally posted by ADCS-1 View Post
        Soundman is alive. Jepp, Gale-Mathias med en eller annen varebil er tilbake på vei mot manesjen.

        Konkurrerte litt for noen år siden som "amatør lyd" uten å gå HELT til topps. Var nære på et par ganger, eller hva, Engen? Husker en Seat Arosa-eier som var litt svett i sola på Gardemoen for noen år siden, sammen med en Sierra-eier fra Rindal.

        Året etterpå (2005) var jeg med som dommer, og så veldig mye Scrat og nøtta hans. Siden den gang, har jeg konsentrert med om å bygge opp Oslo Distribusjon til dèt det er i dag, med 10 ansatte og ca en kø med innleide.

        Nå begynner min verden å normalisere seg, og jeg kan igjen ta opp "gamle synder". Har noe halv-gammelt utstyr jeg har lyst å prøve å gjøre noe utav, uten at det skal bli FOR seriøst. Detta er bare moro, og litt gøy.
        Hey Hey Hey !!

        Dette er så bra !

        Arosa`n har vel ikke vært så mye på veien siden da den heller så da blir det liv hvis du dukker opp igjen, savner den rå knivingen i den klassen. Kommer ikke til å glemme noen dansetrinn på ett hotell i Skien heller
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Engen Audio View Post
          Hey Hey Hey !!

          Kommer ikke til å glemme noen dansetrinn på ett hotell i Skien heller

          Hææææ???? Dèt kjenner jeg IKKE til. hehe
          Mathias.... Soundman is alive
          Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
          Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

          Comment


          • #6
            Leita litt i gammelt arkiv og hva fant man....
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Hmm... ser mistenklig ut som teppeland/interiørland på hamar... er vel ikke tilfeldigvis bak statoil vangsveien det der? :P
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #8
                Det stemmer veldig godt det...
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #9
                  Har noen gamle bilder av den røde selv også, men der ser den absolutt IKKE slik ut. Bilder fra takst-mann, av et vrak.
                  Mathias.... Soundman is alive
                  Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                  Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Crazytaxi View Post
                    Hmm... ser mistenklig ut som teppeland/interiørland på hamar... er vel ikke tilfeldigvis bak statoil vangsveien det der? :P
                    Husker det. Har vel aldri vært så varmt på Hamar, hverken før eller siden. Kjøledisken til Statoil lå veldig strategisk til.

                    Du får få rotta di i gang, Lars, så kan jeg ta den baki i år. :-)
                    Mathias.... Soundman is alive
                    Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                    Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                    Comment


                    • #11
                      Hvilket år var det? og hvilket navn hadde bilstereobutikken? hehe
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crazytaxi View Post
                        Hvilket år var det? og hvilket navn hadde bilstereobutikken? hehe
                        Det var vel i 2003 eller 2004 og da het vel butikken Dezibel.

                        Det var ihvertfall på den tiden jeg hadde rød Audi 80.

                        Comment


                        • #13
                          Ahh.. ja hadde jo noen navn og plasseringer den butikken.. :P
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                          Comment


                          • #14
                            Var i 2002 . En Nasca-Light konkuranse var vell det om jeg ikke husker feil.

                            Comment

                            Working...
                            X