Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer vs. Alpine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer vs. Alpine

    Har sett endel på to 2-DIN spillere m/navi, men sliter litt med å velge. Det gjelder henholdsvis Pioneer AVIC-F900BT og Alpine IVA-W505R. Ser de går for samme prisen, men ettersom jeg forstår det så er det allerede installert navi på Pioneeren, mens Alpine spilleren krever at man kjøper Blackbirden ved siden av.

    Er det noen som har noen erfaring med disse spillerene? Evt. Blacbirden? Finnes det noen alternativer sett bortifra disse to?

    Magnus

  • #2
    Vis det er navi du er ute etter + et par linje utganger, kjøp pioneer. Vil du senere ha prossesor, med mere justerings muligheter som f.eks tidskorrigering og delefiltre kjøper du Alpine. Haka der er vel at prossesoren til alpine har gått ut av produksjon, så og faktisk finne en til salgs kan være vanskelig etter hvert.

    Hva anngår bruker vennlighet på de to har jeg ikke noe innspill men det kan sikkert noen andre svare på.
    sound.vision.soul

    Type R

    Comment


    • #3
      Originally posted by LLH View Post
      Vis det er navi du er ute etter + et par linje utganger, kjøp pioneer. Vil du senere ha prossesor, med mere justerings muligheter som f.eks tidskorrigering og delefiltre kjøper du Alpine. Haka der er vel at prossesoren til alpine har gått ut av produksjon, så og faktisk finne en til salgs kan være vanskelig etter hvert.

      Hva anngår bruker vennlighet på de to har jeg ikke noe innspill men det kan sikkert noen andre svare på.
      Da er nok Pioneeren mest fornuftig for meg, spesielt med tanke på at der trenger man ikke noe ekstra for å få navi. Men burde vel kanskje være noen butikker som har ihvertfall en av disse som demo i butikken sin?! Sånn at jeg kunne fått et lite inntrykk ihvertfall.

      Comment


      • #4
        Alpine har utrolig mye bra, men navi har dem ikke fått til enda......
        Mvh
        Tufte's hotline

        Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tufte View Post
          Alpine har utrolig mye bra, men navi har dem ikke fått til enda......
          Det som gjør det her litt vanskelig. Virker ganske OK den navien som sitter i Pioneeren.

          Men har alltid vært Alpine-bruker, så der veit jeg hva jeg går til ihvertfall.

          Comment

          Working...
          X