Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svenske finalene i EMMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Svenske finalene i EMMA

    Lager egen tråd om de Svenske finalene i EMMA.

    Fikk en telefon fra Ketil sist Lørdag hvor han lurte på om jeg ville være med som dommer denne helgen. Sier såklart ikke nei til slikt

    Så nå sitter jeg på toget til Gardermoen, der jeg skal møte Ketil og sitte på med han derifra og over til Kristinehamn hvor festen blir. Selvfølgelig har ikke jeg med noe kamera så får nesten håpe han jeg sitter på med har huska det!

    Skal prøve å få til litt updates så ofte jeg klarer. Vet pr. nå ikke hvor tettpakket programmet blir men.

    *Signing out for now*
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

  • #2
    Jadda, bare skryt du, heldiggris

    Have fun boys! Skulle gjerne vært med..

    Vil se bilder, så hvis dere er uten kamera så får du bruke mobilen.. FTW!
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • #3
      FTW!! Seff!

      Akkurat hatt en stopp i Charlottenberg, og på vei videre via Karlstad etterhvert

      Ketil fyller drivstof for aller aller første gang på sin nye S-Max:


      Mer kommer
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #4
        Sånn!

        Da har vi vært en tur i hallen, hilst på gutta, innlosjert oss på et helt okei sted samt pratet shit med et par av gutta i lobbyen en times tid

        Nå er det natta for våres del, dommermøtet er halv 9 i morgen fikk jeg høre!

        Natta
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Nice! Dere kjører uten skilt? Da er det jo bare å drite i fotobokser

          By the way, the chief in comander må bli flinkere til å svare på tekstmeldinger.. *furt*
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Ser du ikke skiltet fremme i grillen der altså? hehe
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • #7
              Mobilkamera og dårlig belysning Han har nok skilt foran skal du se

              Nå bærer det av sted til frokosten, skal ta med laptopen bort i hallen tenker jeg. Var visst 28 påmeldte SQ-biler. Får se hvor mange det blir å dømme i de forskjellige klassene.

              Holder dere oppdatert!

              *Signing out from hotellrommet*

              edit: *gjesp*
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #8
                Originally posted by aFFekak View Post
                Ser du ikke skiltet fremme i grillen der altså? hehe
                Å ja! Hehe, se det du.... (Måtte zoome inn for å se det..) Darlig med lys på bildet, my bad..
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Originally posted by thomasekeli View Post
                  Å ja! Hehe, se det du.... (Måtte zoome inn for å se det..) Darlig med lys på bildet, my bad..
                  Trodde Mac hadde så vanvittig bedre bilde en pc jeg men

                  Nå er det meste dømt ferdig her. Ketil er "norrbaggan" som streng her, i følge svenskene. Ikke alle som får fullt på install for å si det sånn

                  Selv dømte jeg "bare" 4 biler i klassen Advanced Unlimited. Moro å høre litt på svenske ting!

                  Som på NM er det utrolig kaldt i hallen. Ene bilen jeg dømte viste 13 grader. IKKE behagelig!

                  Snart bærer det videre til noe thaimat som var lovet her av svenskene. Sulten etter en lang dømmedag! (haha)

                  Per Söder in action @ backoffice:


                  Liten smakebit på utstillingen:



                  Kommer nok mer
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Gamle bilen min er på plass, ser jeg...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                      Gamle bilen min er på plass, ser jeg...
                      Det er den Hengt endel med nye eier og hans lille familie i dag. Hyggelige folk!

                      Vi har akkurat kommet tilbake fra dagens store måltid. Var da på Thai-restaurant og greier. Ringer halvtime i forveien og bestiller bord, ankommer, setter oss ned og bestiller. Tiden går, ølene går en etter en, og noen havner på fjerde sigaretten. Fortsatt ingen mat! (da hadde vi sittet der i 2 timer!!!)
                      Ketil vinker kelneren inn og sier at om de ikke forter seg en smule med maten, så bare går vi! "jaja... bara fem-tio minuter" var vel svaret.
                      Jada... halvtime-ish senere så fikk vi maten. Forsåvidt veldig god mat, så var jo okei sånn sett!

                      Vel vel... vi er nå på hotellet, gutta prater ute i gangen og jeg er på desperat jakt etter mobillader. Eneste alternativet er lader som jeg kobler til i bilen så får se om ikke det blir løsningen nå vel.

                      *signing out for now!*
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by thomasekeli View Post
                        Nice! Dere kjører uten skilt? Da er det jo bare å drite i fotobokser

                        By the way, the chief in comander må bli flinkere til å svare på tekstmeldinger.. *furt*
                        Sorry Thomas. Kombinasjonen I-Phone, tekstmelding, Kjøre bil, mørkt, glatt, medførte manglende svar, hilsen "den jævla norrbaggen", som tydligvis setter høyere krav en andre installasjonsdommere (i sverige)..
                        Ketil Skjei
                        Leder EmmaNorway
                        www.emmaweb.no

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by EmmaNorway View Post
                          Sorry Thomas. Kombinasjonen I-Phone, tekstmelding, Kjøre bil, mørkt, glatt, medførte manglende svar, hilsen "den jævla norrbaggen", som tydligvis setter høyere krav en andre installasjonsdommere (i sverige)..
                          Godt det finnes flere jävvla norrbaggar! Velkkommen i klubben
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • #14
                            Hehe, null stress. Jeg vet hva du mener - skriver ikke meldinger på iPhonen min jeg heller når jeg kjører

                            Det er godt dere er litt strenge med dem. Hvis nivået er lavere enn i Norge på install, så er det jo bare en selvfølge at poengene ikke henger så veldig løst...

                            Og uansett, så er det jo den samme gamle linja: "så lenge det blir rettferdig likt på alle bilene i klassen....."

                            Håper dere har det gøy i alle fall! Det hørtes jo greit ut med thai-restauranten da.. Fikk jo tid til å konsumere litt alkohol, hehe.

                            PS. Tony.. Når skal du lære deg å ta med lader? hehe..
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                            Comment


                            • #15
                              Tilbake.

                              Da er den norske bataljonen tilbake fra en fin helg i Krisitnehamn, og sm finalen. Norge gjorde seg også bemerket, med beste bil i den største klassen (master) og delt "best of sound" med J:son. Grattis Jan Ivar (og Kenneth).
                              Ketil Skjei
                              Leder EmmaNorway
                              www.emmaweb.no

                              Comment

                              Working...
                              X