Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt batteri! Må skaffes _raskt_.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt batteri! Må skaffes _raskt_.

    Hei.

    Skulle egentlig kjøpe et Kinetic HC2000 av en på forumet her.. men fikk aldri svar når han skulle sende det.. Så antar jeg aldri får det.

    Nå har det seg sånn at batteriet mitt vanligvis er dårlig (12.5v ut maks). Og nå ser det ut som ene cellen ikke funker lengre. Den ligger nå på ca 9.8v når jeg starter den nemlig.. Så den må rulles i gang.
    Jeg tenkte å bare kjøpe første og beste bilbatteri fra Biltema. 800 for et 62aH batteri som skal passe..
    Et nytt gelbatteri til 4000 er rett og slett ikke noe som frister i min økonomiske situasjon, pluss jeg burde egentlig hatt batteriet i går, en ukes leveringstid = fail for meg.

    Så.. hva anbefaler dere?
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

  • #2
    ganske enkelt.. har du ikke råd til et skikkelig batteri, så kan du ikke kjøpe ett :P
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Nettopp. Men altså.. om jeg nå holder meg til 1000w rms på prosjektet mitt, burde det holde greit nok?
      Har funnet ut at bilen min er så dritt at den rett og slett ikke fortjener å bli oppgradert på alt mulig. Billig bil er dyrt!
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

      Comment


      • #4
        Originally posted by veegard View Post
        Nettopp. Men altså.. om jeg nå holder meg til 1000w rms på prosjektet mitt, burde det holde greit nok?
        Har funnet ut at bilen min er så dritt at den rett og slett ikke fortjener å bli oppgradert på alt mulig. Billig bil er dyrt!
        Du kan få et Stinger 1500 av oss for 2700 + frakt, kan sende imorra, men trenger da noe annet en din privat adresse som leveringsadresse. Send mail til ordre@audio-art.no
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          Hmm, det blir vel ganske nøyaktig tre lapper.
          Denne her http://www.finn.no/finn/bap/object?f...40&WT.svl=Link er i kjørbar avstand fra meg.. Hos en jeg har handlet før. Så det virker kanskje som en bedre deal? Uansett, tror jeg holder meg til standardbatteri denne gangen, og avventer med et skikkelig ett til neste bil.
          98' Audi A4
          Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

          Comment


          • #6
            så jo ikke så galt ut dette. å om det skulle være noe galt med den innen kort tid så vet du jo også hvordan selger kan kontaktes.
            MTX Stinger Alpine

            MTX VW Golf 3 1998 STV.

            Comment


            • #7
              Sikkert grei deal, men jeg har fått så mange ekstrautlegg i det siste at jeg ikke har råd til å spontant kjøpe noe så dyrt akkurat nå...
              Så.. spørsmålet er, er 62aH altfor altfor lite? ^^ Og dette er bare en mellomfasebil.. Regner med den blir byttet ut kanskje til neste sommer.
              98' Audi A4
              Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

              Comment

              Working...
              X