Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har alle DB Drag folk tatt ferie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har alle DB Drag folk tatt ferie?

    Er det slik at alle Db Dragfolk tok ferie etter NM eller driver alle å bygger?

    Savner Resultater og bilder fra NM også :P
    TEAM RE-LOUD
    http://www.teamreloud.com

    Norwegian Champion 08

  • #2
    Originally posted by xcetera View Post
    Er det slik at alle Db Dragfolk tok ferie etter NM eller driver alle å bygger?

    Savner Resultater og bilder fra NM også :P
    Jepp... ferie...

    Savner resultater og bilder du også ja......
    TEAM RE-LOUD
    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

    Comment


    • #3
      Bilder ligger ute på www.bassrace.no. Se under bilder og dB Drag Racing i Norge 2008. På side to ligger bilder fra NM. Bildene har jeg lagt ut, men resultatene er det andre som styrer.
      Andreas Henriksen
      Citroën C4 2006
      Pioneer ODR, Mcintosh og B2

      Comment


      • #4
        Her har vi plukka reint det meste av biler, og begynner nok ikke å tenke på dB-drag før en gang utpå våren...

        Comment


        • #5
          såpass ja dere drøyer den så lenge med å skru opp? her har byggingen til 09 sessongen foregått paralelt med 08 sesongen. ( i en annen bil da såklart)
          skal bli spennende å se om det blir noen morsomme prosjekter å følge med på fra dere og alle andre.

          Andreas: det var litt deg/dere det med bilder var ment til da jeg veit at dere er utrolig flinke til å ta bilder på de treffene dere er på


          Vil også benytte anledningen til å takke alle kjente og ukjente for 08 sessongen og de positive tilbake mld vi fikk i vårt første DB år
          TEAM RE-LOUD
          http://www.teamreloud.com

          Norwegian Champion 08

          Comment


          • #6
            Jeg har pensjonert golfen og er på leting etter ny bil, så det kommer vel en prosjekt tråd ettehvert. Den nye bilen blir nok ikke klar til 09 sessongen, men kanskje 2010 så neste år tror jeg ikke jeg kommer med noen bil, har nok med og bygge ferdig cabenn jeg driver med. Stiller kanskje i show spl hvis jeg finner det for godt
            Jon Ola, team dynabel
            78 mod golf1 db-bil
            92 mod golf3 bruks bil

            Comment


            • #7
              Skjer ingenting her heller..
              Skal flytte snart og starter ikke på neste prosjekt før ting har roet seg Og bilen skal uansett eu-godkjennes før den blir bygd til noe som ikke kan godkjennes..

              Men forhåpentligvis blir jeg å se i show spl og ss 5+/ext 3+ på noen konkurranser
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Originally posted by xcetera View Post
                såpass ja dere drøyer den så lenge med å skru opp?
                Vi har såpass mange andre kunder å ta oss av at vi har ett svært avslappet forhold til dB-drag nå..
                Pandaen min skal vel egentlig bare lakkes, og så gjenstår det bare å strekke kabler, så jeg er egentlig klar jeg, gidder ikke stresse med noe mer bygging og sånt der.

                Men vi stiller med 3-4 kundebiler i Bassrace og sånt til neste år da, holder blandt annet på med en Hummer, som var en særdeles morsom bil med passe plass, hehe..

                Comment


                • #9
                  passe plass i en hummer? det må vell være å trekke litt av sannheten :P legg ut noen bilder av noen kunde biler da
                  Har litt lyst til å lese om prosjekter som ikke bare omhandler pen lyd. er litt mye av det om dagen :P
                  TEAM RE-LOUD
                  http://www.teamreloud.com

                  Norwegian Champion 08

                  Comment


                  • #10
                    Hummeren er en pickup, så utrolig nok så må vi ta av bakseteplassen for å bygge anlegg, men det går nok fint det også

                    Noen av prosjektene bygges jo for pen lyd, men ikke nødvendigvis for EMMA med tidskomp opp i ræva osv...

                    Comment


                    • #11
                      Jeg jobber med bilen aldri ferie.Og når skal DU skru opp xcetera.Håper du kommer til å spille bra i 09 sesongen lykke til.
                      Team dbcompaniet Norsk mester ss1-2 08

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tigra View Post
                        Jeg jobber med bilen aldri ferie.Og når skal DU skru opp xcetera.Håper du kommer til å spille bra i 09 sesongen lykke til.
                        Hehe jeg skal skru opp i 09 sessongen.
                        Skrudde jo opp litt på Nm da... selvom den scoren var litt flau for å være i street max, men forholdsvis bra i en audi 80 med 1 x 12" vil jeg si (om ingen vil si meg imot)

                        Har jo også spillt høyere for hver konk vi har vært med i da :P
                        TEAM RE-LOUD
                        http://www.teamreloud.com

                        Norwegian Champion 08

                        Comment


                        • #13
                          ja sant det det er bra. ikke misforstå meg.bra med nye folk med
                          Team dbcompaniet Norsk mester ss1-2 08

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tigra View Post
                            ja sant det det er bra. ikke misforstå meg.bra med nye folk med
                            Neida tror nok jeg misforsto deg riktig

                            Skrur opp til 09 sessongen, men må bli ferdig med byggingen først
                            skal det satses så skal det satses
                            TEAM RE-LOUD
                            http://www.teamreloud.com

                            Norwegian Champion 08

                            Comment


                            • #15
                              Bygger for Street Max da?

                              Regner med jeg kommer der med pandaen hvertfall uten å garantere noe vel og merke, hehe...
                              Kanskje vi bruker Terraen til Espen der, vi får se.

                              Comment

                              Working...
                              X