Announcement

Collapse
No announcement yet.

MAX POWER & EMMA: Ålesund/Molde 15-16 juni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MAX POWER & EMMA: Ålesund/Molde 15-16 juni

    Max Power og EMMAs sommerturné har kommet til det glade vestland, nemlig Ålesund og Molde.

    ÅLESUND, FREDAG 15. JUNI:
    Vi møtes på Stormoa Senter fra 19.00-23.00! Her blir det ESPL-målinger (bare å møte opp om du har stereo i bilen, så finner du ut hvor høyt det spiller!), det blir selvfølgelig gode muligheter for å få bilde av deg selv eller bilen din på trykk, vi kjører fete konkurranser og deler ut bøttevis av abonnementer.

    MOLDE, LØRDAG 16. JUNI:
    På lørdag skjer det på MALMEDALEN MOTORSENTER, fra 12.00-20.00. Her blir det i tillegg til opplegget på fredagen også vaskeshow med Max Power-babes, SQ-konkurranse (Sound Quality), kåringer av feteste bil (både People's Choice og Jury's Choice), og mye mer.

    Lørdagen avsluttes med et stort babeshow på et utested i sentrum, mer info kommer i morgen, torsdag.

    Vi sees i Ålesund og Molde!
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

  • #2
    Steike morsom tur, litt vel langt å kjøre, men det gikk jo greit. Synd jeg tok litt vel hardt i på fredags kvelden. Lørdagen ble litt vel hard

    Men gleder meg alt til neste helg i Oslo
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      Jepp, enig med Erik André!

      Skjønner at du syntes turen var lang. Jeg og Tommen kjørte i fire timer, og DET syntes jeg var alt for langt!:S

      Men uansett, litt av en opplevelse. Litt for lang ventetid av og til, men masse fint å se på

      Gratulerer med Seier'n, Erik!
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        Originally posted by Erik André View Post
        Steike morsom tur, litt vel langt å kjøre, men det gikk jo greit. Synd jeg tok litt vel hardt i på fredags kvelden. Lørdagen ble litt vel hard

        Men gleder meg alt til neste helg i Oslo
        Jaggu, EA er på nett igjen!

        Det går greit å kjøre til Ålesund, men ikke til Sinsheim... du er litt av en skrue
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          jeg låner net Pål, og for jeg betalt bensin, mat, øl og en seng på et hotel til sinsheim så kjører jeg. null pes
          Max Power skulle ha noen babes opp dit, jeg kjørte dem.. gratis tur +++ for Erik
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment

          Working...
          X