PDA

Vis full versjon : MAX POWER & EMMA: Ålesund/Molde 15-16 juni

EmmaNorway
13-06-2007, 20:51
Max Power og EMMAs sommerturné har kommet til det glade vestland, nemlig Ålesund og Molde.

ÅLESUND, FREDAG 15. JUNI:
Vi møtes på Stormoa Senter fra 19.00-23.00! Her blir det ESPL-målinger (bare å møte opp om du har stereo i bilen, så finner du ut hvor høyt det spiller!), det blir selvfølgelig gode muligheter for å få bilde av deg selv eller bilen din på trykk, vi kjører fete konkurranser og deler ut bøttevis av abonnementer.

MOLDE, LØRDAG 16. JUNI:
På lørdag skjer det på MALMEDALEN MOTORSENTER, fra 12.00-20.00. Her blir det i tillegg til opplegget på fredagen også vaskeshow med Max Power-babes, SQ-konkurranse (Sound Quality), kåringer av feteste bil (både People's Choice og Jury's Choice), og mye mer.

Lørdagen avsluttes med et stort babeshow på et utested i sentrum, mer info kommer i morgen, torsdag.

Vi sees i Ålesund og Molde!

Erik André
17-06-2007, 23:17
Steike morsom tur, litt vel langt å kjøre, men det gikk jo greit. Synd jeg tok litt vel hardt i på fredags kvelden. Lørdagen ble litt vel hard :dc:

Men gleder meg alt til neste helg i Oslo :bp:

aFFekak
20-06-2007, 22:11
Jepp, enig med Erik André!

Skjønner at du syntes turen var lang. Jeg og Tommen kjørte i fire timer, og DET syntes jeg var alt for langt!:S

Men uansett, litt av en opplevelse. Litt for lang ventetid av og til, men masse fint å se på ;)

Gratulerer med Seier'n, Erik!

Bilstereosenteret.no
20-06-2007, 22:38
Steike morsom tur, litt vel langt å kjøre, men det gikk jo greit. Synd jeg tok litt vel hardt i på fredags kvelden. Lørdagen ble litt vel hard :dc:

Men gleder meg alt til neste helg i Oslo :bp:

Jaggu, EA er på nett igjen!

Det går greit å kjøre til Ålesund, men ikke til Sinsheim... du er litt av en skrue:D

Erik André
22-06-2007, 18:51
jeg låner net Pål, og for jeg betalt bensin, mat, øl og en seng på et hotel til sinsheim så kjører jeg. null pes :bf:
Max Power skulle ha noen babes opp dit, jeg kjørte dem.. gratis tur +++ for Erik :dc: