Announcement

Collapse
No announcement yet.

EM i Danmark..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EM i Danmark..

    Er vel en ide og begynne å bestille hotell o.l siden Herning ikke akkurat er verdens navle... Kanskje lederen for EMMA har noe info om dette her? Hvilke hoteller som EMMA har "avtale" med f.eks... Vi har måttet ordne slike ting sjøl før om årene, men siden det virker som at det blir flere norske biler enn noen gang på en EM-finale, så hadde det vel vært greit at det blir gjort på samme vis her som ellers i Europa...? Har sett på div forum før at de er veldig flinke til å legge ut info om slike ting i god tid i andre land.. Og emmaweb.no kan vel kalles mer en vits enn ei oppegående internettside virker det som... Skjer ikke stort gitt...

    Får sikkert mye pepper og surving for dette her, men jeg vet det er mange av de som har holdt på i noen år som er enige med meg her..

  • #2
    Jag tror ni är sent uta när det gäller hotell, det är flera i Sverige som har haft problem med att hitta hotell rum. Men jag önskar er lycka till och hoppas att ni hittar några.

    Mvh
    Peter J

    Comment


    • #3
      Fikk tak i tre dobbeltrom på fredag, men det trengs vel et par til, så jakten fortsetter...

      Comment


      • #4
        Originally posted by InstallBay Hamar View Post
        Er vel en ide og begynne å bestille hotell o.l siden Herning ikke akkurat er verdens navle... Kanskje lederen for EMMA har noe info om dette her? Hvilke hoteller som EMMA har "avtale" med f.eks... Vi har måttet ordne slike ting sjøl før om årene, men siden det virker som at det blir flere norske biler enn noen gang på en EM-finale, så hadde det vel vært greit at det blir gjort på samme vis her som ellers i Europa...? Har sett på div forum før at de er veldig flinke til å legge ut info om slike ting i god tid i andre land.. Og emmaweb.no kan vel kalles mer en vits enn ei oppegående internettside virker det som... Skjer ikke stort gitt...

        Får sikkert mye pepper og surving for dette her, men jeg vet det er mange av de som har holdt på i noen år som er enige med meg her..

        nå har vi vært så heldig å fått hotell rom i Danmark 24-29oktober. vi glær øss tell den turen ja!
        Last edited by Bilstereosenteret.no; 18-06-2007, 13:45.
        Mvh
        Tufte's hotline

        Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

        Comment


        • #5
          ble litt redigering her ser jeg...
          Mvh
          Tufte's hotline

          Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

          Comment


          • #6
            Ja, dere kan prøve å ta dere litt sammen. Ta heller å løft røret og ring til Ketil, isteden for å poste det her.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Har du prøvd? Og hva om han ringer meg, istedet for å surve til deg?
              Last edited by InstallBay Hamar; 18-06-2007, 15:26.

              Comment


              • #8
                Originally posted by InstallBay View Post
                Ja, dere kan prøve å ta dere litt sammen. Ta heller å løft røret og ring til Ketil, isteden for å poste det her.

                nå kommenterte jeg kun noen ord om hva slags pepper kenneth hadde fått. jeg syns at morsomme kommentarer, spydigheter, ironiske påfunn eller ting som generelt blir sagt til andre eller tredje personer bør deles. og om vedkommende som har sagt ting man ikke kan stå inne for, så føler jeg ikke at jeg, som fikk høre litt slarv kan eller bør lastes for noe drittkasting, bør jeg? uansett så er det sol på Hamar idag, og det blæs nordavind fra nord.....
                Mvh
                Tufte's hotline

                Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                Comment


                • #9
                  Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                  Har du prøvd? Og hva om han ringer meg, istedet for å surve til deg?
                  Ja Pål ringer meg en gang i blandt han.. Og jeg kan ikke huske at det var noe du hadde på hjertet sist jeg var på Hamar, og besøkte dere. Men jeg skjønner nå at det er noe som plager deg. Regner med at du har mitt nr. hvis ikke er det 90139894.
                  Hvis det er så at du leser på andre nettsider, hvorfor ikke "copy and paste" det du leser over hit?
                  Nettsiden blir det stell på når Fido har hatt sin eksamen. Er 100% enig i at den som er der pr. dags dato er for dårlig, men som sagt det skjer ting der veldig snart.
                  Ellers så føler jeg at de norske bilene aldrig har vært mere klare for et EM, en hva de er i år, og det er morro. Vil også tru at "boforsen" blir det også. Så jeg ønsker deg lykke til, og regner med å høre i fra deg, pr tlf, hvis du har noe på hjertet du vil diskutere med meg.
                  Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                  Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                  post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                  Comment


                  • #10
                    Såså gutter.Mange biler er det snakk om å være med til Danmark
                    Per
                    Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                    Audison Music Expression
                    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mr Golf 4 View Post
                      Såså gutter.Mange biler er det snakk om å være med til Danmark
                      Per
                      de to beste i hver klasse på en NM finale har mulighet til å representere Norge i et EM. så fremt en NM finale blir arrangert før et Europeisk mesterskap. om ikke så kan kvalifiseringspoengene i løpet av et år bli tellende. og da kan det være lurt å være med på mange konkurranser, slik at man sikrer en eventuell EM-billett...

                      slik tolker jeg det
                      Mvh
                      Tufte's hotline

                      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                      Comment

                      Working...
                      X