Announcement

Collapse
No announcement yet.

jl 12w7 136,4db 45hz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jl 12w7 136,4db 45hz

    er det bra i en lukket kassè for 1 stk 12" i lukket kasse? matet mer 1000wrms fra en 1000/1 forst?

  • #2
    Kamerat spilte 138.8db i portet med en 10w7 drevet av en 500/1
    Min bilstereo side på facebook.
    www.facebook.com/nautiluzcreation

    Comment


    • #3
      Hvis det er meg du sikter til Nautiluz så var det 138.3db. Men da i en enorm stasjonsvogn, med kasse hvor ene sideplaten var kun skrudd, og i finér, samt jeg måtte sette kassen på tvers i bagasjen nedenfor gulvet pga kassens høyde, slik at elementet spilte mot siden av bilen. Hadde også lav spenning, byttet laderegulator å hoppet fra rundt 12.4v ladestrøm til ca 14.5 :O Så kan godt være jeg hadde spilt høyere med en bedre bygget kasse, og mere strøm for å si det slik

      Comment


      • #4
        Jeg spilte 133dB evd 54Hz med en InPhase 10" som ble matet med cirka 400W.
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          jeg spillte 155.2 db med 1 dynabel DY9815 med ca 5000w i extreme golfen min. d sto 3 subber i, men de 2 andre var defekt.
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

          Comment


          • #6
            lol så selv sentrerte vi er her.. i steden for å svare fyren hagler det med hva man har klart selv eller hva andre har klart..
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #7
              er kanskje ikke så lett å svare på heller? når de andre sier hvor høyt de har spilt med en sub,så får kanskje trådstarter en pekepinn om det er høyt eller ikke....er bare å stille på db-drag konkuranse det,så får han se om det er høyt eller ikke høyt. microfonen lyver ikke vettu
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • #8
                nei, hehe. bil og alt har store innvirkninger også 133db er vel i bunn og grunn ikke kjempehøyt hatt uoffisielt 145.2db på 2 xelent subber med en xelent monoblokk i en golf helt feil tuning og kasse..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by golfnos View Post
                  nei, hehe. bil og alt har store innvirkninger også 133db er vel i bunn og grunn ikke kjempehøyt hatt uoffisielt 145.2db på 2 xelent subber med en xelent monoblokk i en golf helt feil tuning og kasse..
                  Hey, det er ikke og kimse av, det er da bevist at de duger til noe da:P haha
                  sound.vision.soul

                  Type R

                  Comment


                  • #10
                    uoffisielt? altså da ikke målt med term lab?
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment


                    • #11
                      vet faktisk ikke hvilket utstyr XCS leide inn det året.. var et treff hos dem, der jeg fikk testet litt kvelden før..

                      Comment


                      • #12
                        DB?

                        Hei, jeg har to JL W7-10 bassere og to M Alpine v12 på 1000 rms.
                        noen som veit hvor høyt jeg kan dra dem`?
                        WV Polo 6n 99

                        Comment


                        • #13
                          I decibel? Ingen som kan svare deg på det gitt, utenom en real måling!

                          Hva slags bil kjører du? Ser du bor i Drammen
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Typhon View Post
                            I decibel? Ingen som kan svare deg på det gitt, utenom en real måling!

                            Hva slags bil kjører du? Ser du bor i Drammen
                            Jeg kjører en polo 6n 99.
                            Du da?
                            WV Polo 6n 99

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Blodbamsen View Post
                              Jeg kjører en polo 6n 99.
                              Du da?
                              Mente anelgg
                              WV Polo 6n 99

                              Comment

                              Working...
                              X