Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knekt tilkopling på batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Knekt tilkopling på batteri

    Heisann. Som tittelen sier så klarte jeg å knekke den ene tilkoplingen(fra biltema) når jeg skulle stramme den.
    Når jeg holdt på å skru fast noen ledninger fant jeg ut at tilkoplingen ikke satt fast(kunne snurre den rundt). I begynnelsen hadde jeg litt problemer med å få koplingen over polen på batteriet(Made in USA?!) så jeg lurer bare på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen greie tilkoplinger(ikke biltema). Bor i kristiansand og trenger den i morra. Er tilkoplinger på amerikanske batterier større en europeiske? kunne virke sånn siden det nesten var umulig å få den på.
    Filip
    Toyota MR2 W20 2,0 gti 92mod.

    http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=4952

  • #2
    Originally posted by Ome View Post
    Heisann. Som tittelen sier så klarte jeg å knekke den ene tilkoplingen(fra biltema) når jeg skulle stramme den.
    Når jeg holdt på å skru fast noen ledninger fant jeg ut at tilkoplingen ikke satt fast(kunne snurre den rundt). I begynnelsen hadde jeg litt problemer med å få koplingen over polen på batteriet(Made in USA?!) så jeg lurer bare på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen greie tilkoplinger(ikke biltema). Bor i kristiansand og trenger den i morra. Er tilkoplinger på amerikanske batterier større en europeiske? kunne virke sånn siden det nesten var umulig å få den på.
    Gud forby at jeg sier dette, men Bilradiospess burde ha.
    Ellers har du jo biltema/torshov/de som ligger rett over veien for bilradioen og mekonomen.

    Er dem jeg kommer på i farta.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Har ikke så veldig lyst å kjøpe en til av de på biltema ialefall... og på torshov har de akkurat samme størrelse som biltema, men kanskje de er bedre kvalitet.
      Filip
      Toyota MR2 W20 2,0 gti 92mod.

      http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=4952

      Comment


      • #4
        hadde ikke vedda på det, tror dem fra stinger på bilradioen er bedre enn det meste som selges rundt i traktene her.

        Med mindre du tar deg en tur til Evje.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          mekonomen da ?

          Comment


          • #6
            vi har mer ustyr til deg på evje hvis du trenger ja

            men spørs om det er åpent i morra da...

            bilradioen... kjapt inn, kjapt ut
            mvh Sindre Carlsen

            Comment


            • #7
              Originally posted by sicarlse View Post
              bilradioen... kjapt inn, kjapt ut
              Neinei, når man først er der, så må man prate litt skit med dem, evig vittig å prate med han der med lexusen, han er som soocool nr2.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Hehe, det hørtes faktisk morsomt ut... Får bli med en gang
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  keko eller hva han heter er jo en trivelig kar..

                  han med lexusen? er det han blonde eller?

                  husker vi stod en sen nattekveld i parkeringskjelleren på senteret og så på en som jobbe på bilradioen kobla opp sitt nyanskaffa kicker anlegg. men faen!! er jo ikke lyd i subene jo! gikk bak i min bil og klipte av 4meter kabel jeg hadde liggende, så blei det lyd kyndige folk det der, jobber på bilstereobutikk, men må lete i en halvtime hvorfor han ikke får lyd
                  mvh Sindre Carlsen

                  Comment

                  Working...
                  X