PDA

Vis full versjon : Hva skjer med bilforumet?

Lyd og Bilde
24-02-2007, 18:51
Vært nede i dagesvis nå, vare det ikke bare annonsert 1 dag?

Bilstereosenteret.no
25-02-2007, 12:51
Bilforumet sa de hadde så høye utgifter til drifting av forumet pga dyre servere, litt rart de er nede hele tiden hvis det var så dyre og bra servere de bruker. Noe sier meg de leier webhotell av at firma med lav kapasitet på sine linjer:rolleyes:

Tommen
25-02-2007, 13:11
Bilforumet sucks, ikke annet enn det å si! Har vært så forbanna irritert de siste dagene på at det har vært nede mange ganger nå..Gidder ikke gjøre stort mer innpå der. Glad dere kom med dette forumet, så det går an å være litt mer aktiv i prosjekt trådene:)

Lyd og Bilde
25-02-2007, 14:01
bilforumet.NO funker, ser ut som dns'n på .net adressen er litt treg

Bilstereosenteret.no
25-02-2007, 16:53
Spiller det forøvrig noen rolle hvordan det går med bilforumet? Har dere det ikke bra her??

Tommen
25-02-2007, 18:20
Spiller det forøvrig noen rolle hvordan det går med bilforumet? Har dere det ikke bra her?? Akkurat det jeg prøver å si jo Pål;) BF sucks..Et mye bedre forum dette!

Arne Wathne
26-02-2007, 07:08
Spiller det forøvrig noen rolle hvordan det går med bilforumet? Har dere det ikke bra her??

Det gjør faktisk ingen ting. Vi som er interessert i bilstereo har dette og lydtrykk. De som vil ha mer bil osv, finnes der masser av forumer til disse også. :)

-Arne

tomas72
28-02-2007, 09:25
...og bilforumet.no og .net er fortsatt nede / ustabilt. Et slikt forum trenger ikke å være nede så veldig mange dagene før at de fleste brukerene ser seg om etter et annet sted å være.

Bilstereosenteret.no
28-02-2007, 14:05
Vi har hvertfall veldig god erfaring med vår server leverandør, så jeg håper det kan holde seg stabilt. Så får dere bruke jungeltelegrafen å få folk inn her isteden:)

Arne Wathne
28-02-2007, 18:00
Bilforumet skal vist åpne igjen i dag. Det er da nytt oppsett og litt sånn, blir artig å se om dette blir noe, ikke det at jeg er villig til å gi de en ''ny sjangse'' :D

-Arne

spade
28-02-2007, 18:06
"Viktig melding
The server is too busy at the moment. Please try again later."

Bilforumet på sitt beste :D

Michael
28-02-2007, 18:22
"Viktig melding
The server is too busy at the moment. Please try again later."

Bilforumet på sitt beste :D

Greit nok at bilforumet har hatt problemer de siste par månedene, men det har jo faktisk vært et meget stabilt forum i mange år... Synes ikke noe om bilforumet av flere grunner, men at det jevnt over ikke har vært stabilt er tull...

spade
28-02-2007, 20:11
Greit nok at bilforumet har hatt problemer de siste par månedene, men det har jo faktisk vært et meget stabilt forum i mange år... Synes ikke noe om bilforumet av flere grunner, men at det jevnt over ikke har vært stabilt er tull...

Har jo ikke noe å si hvordan det var før. Det har vært dårlig i den siste tiden.

Michael
28-02-2007, 21:24
sant det :)

Tufte
04-03-2007, 12:31
jeg har nå blitt sperret ifra bilforumet.net, fordi jeg hadde en avatar som ikke var i henhold til til deres regelverk.

det jeg hadde var en logo av bilstereo produkter, og det er er jo ikke lov, for da driver jeg firmaet selv ble det sagt... var kun kjøp/salg tråddene jeg ikke fikk innpass i.

snakk om å pisse i buksa for å holde varmen.

Tufte

97527116

Tommen
04-03-2007, 15:49
Bilforumet suger på alle måter spør dere meg! Ikke lov å reklamere, nesten ikke lov til å si hva som er bra og dårlig for de som ikke vet noe om bilstereo, og virkelig trenger hjelp..Nei, dette er et mye bedre forum! Takk gutter for at dere stillt opp med et forum som det er veldig mye fagfolk og utrolig bra service på! Stå på..

Bilstereosenteret.no
04-03-2007, 23:07
Nå er det nye underforumet Tester og anbefalinger oppe, der kan dere legge ut spørsmål og anbefalinger som dere mener andre har nytte av, hovedsaklig på utstyr da.

La bilforumet være bil, så kan vi konse på stereo:) Spre det glade budskap, bruk jungeltelegrafen, msn kontakter osv for å tipse folk om forumet:)

Mr Golf 4
09-03-2007, 12:56
Installbay.no signaturen
Norsk Importør av Audison ??
Per.....

spade
09-03-2007, 14:52
Installbay.no signaturen
Norsk Importør av Audison ??
Per.....

Syntes det var merkelig at iceaudio hadde fjernet mye informasjon om Audison fra sidene sine ja. Men da får jeg vel kjøpt alt jeg vil ha fra Engenaudio da :)

Bilstereosenteret.no
09-03-2007, 22:11
Det stemmer, vi har tatt over importen av Audison og Connection, så vi representerer nå alle Elettromedias merker.